opstarten pc

Gestart door Rob, 16 december 2006, 17:27:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob

mijn pc is erg traag met opstarten,nu wil ik bekijken welke programmas er mee opstarten.
msconfig kan ik geen wijs uit,maar er schijn een simpel programmaatje te bestaan waarmee je dat kunt bekijken.
wie weet welk?? BVD
Egoisme is iets dat je beter voor je zelf kunt houden

Han

De meest grondige manier is toch via MSConfig. De uitslag die je daar ziet wordt ook weergegeven via de programmaatjes die je al aanhaalt.
Zo lastig is het echt niet om het via MSconfig uit te zoeken.
PCN heeft er zelfs een special over waarin stap voor stap staat, wat je moet doen.

Is je PC spyware en virusvrij?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Rob

Dank je wel voor je(snelle) reactie.ik zal hiermee aan de slag gaan,als ik het zo is bekijk hoef ik mezelf vanavond niet te vervelen. zal eens cotroleren op spy ware en virus  je weet maar nooit
nogmaals bedankt mvg Rob
Egoisme is iets dat je beter voor je zelf kunt houden

Han

Ik weet niet of je hulp nodig hebt bij het speuren naar spyware/virussen?
We hebben daar op PCN een soort stappenplan voor. Als je het op die manier aanpakt dan kun je er zeker van zijn dat je PC naderhand "schoon is". Lees daarvoor dit topic door.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Rob

ik gaat het morgen (Zondag) allemaal stap voor stap doorlopen vandaag komt het er niet meer van.
ik ben erg benieuwd wat ik tegen kom,bedankt voor de tip :tnx
groeten Rob
Egoisme is iets dat je beter voor je zelf kunt houden

Rob

beste  Han: ik geloof niet dat ik hier aan moet beginnen,dit is ook iets voor de wat meer gevordenen.
ik zal  een kennis vragen om me hier mee te helpen,jammer ik had het liever zelf opgelost maar ik durf er niet aan te beginnen ik had een beetje gehoopt dat het een kwestie was van een simpel programmaatje,maar ik wil je toch bedanken voor de tip :tnx    MVG Rob
Egoisme is iets dat je beter voor je zelf kunt houden

Han

Als je je er niet prettig bij voelt moet je het niet alleen doen.
Doe het als het kan samen met die kennis. Dan kan er uitleg bij gegeven worden en leer je ervan.  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Rob

Hallo Han,ik weet niet of dit de juiste manier is of gebruikelijk maar ik wilde je toch even laten weten hoe het afgelopen is. mijn pc zat inderdaad vol met rotzooi,we hebben hem helemaal leeggegooid en in tweeen gedeeld
twee petities? gemaakt en er weer de nodige programmaatjes opgezet.maar alles moest natuurlijk twee keer.
Dus alles draait weer goed en ik ben weer terug van weggeweest :D
groeten Rob en een prettigge jaarwisseling
Egoisme is iets dat je beter voor je zelf kunt houden

Han

Fijn dat je nog even laat weten hoe het afgelopen is, Rob.
Daarvoor had ik het topic nog even opengelaten  :)

Tof dat alles nu weer soepel werkt. Jij ook een prettige jaarwisseling gewenst  :goed

Ik sluit het topic nu af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!