Rare foutmelding Nero

Gestart door Joram, 27 juli 2008, 17:17:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joram

Hallo,

Ik heb een nieuwe pc samengesteld en een nieuwe brander gekocht, een Sony DVD RW DRU-190S ATA.
Dit omdat mijn moederbord geen IDE meer over had.
Alles werkt verder prima maar als ik wil gaan branden met Nero is dat een ramp.

Ik kan prima recoden maar als ik een schijf moet inbregen zegt hij dat het geen beschrijfbare schijf is... >:(

Hij pakt alle blanke dvd's niet die ik heb. Ik heb Nero 7/8 geprobeert en niks helpt. Ik heb een enkele keer de boel aan de praat gekregen door helemaal van onderaan de stapel een dvd te pakken maar nu pakt hij nisks meer....

Dit is vreselijk irritand en ik begin te wtijfelen of de Sony brander wel helemaal koosjer is...
Ik heb hem net dus kan er mee terug gaan, maar wou eerst hier even vragen.

Greetz,
Joram


Edit Bugs: Plaatje verwijderd. Die stond geplaats op Imageshack. Plaatjes mogen alleen indien deze geplaats zijn vanuit je eigen webruimte. Zie dit onderwerp. Dit hebben we je al eens eerder laten weten.

Han

Als je d'r wel mee kunt lezen maar helemaal niks schrijven op welk merk dvd dan ook dan zou ik er gewoon mee teruggaan. Hij lijkt dan inderdaad defect. Hij is nét nieuw dus omruilen in de winkel moet dan geen probleem zijn.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Joram

Ik ben nu aan het proberen om met Anydvd te rippen en dan te brandne met clonedvd, kijken of het dan wel werkt.

Sorry voor de imageshack foto, zit er helemaal ingebakken;)

Greetz,
Joram

Han

Als je brander kaduuk is dan zou het branden met CloneDVD ook niet moeten lukken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Joram

Branden met Clone DVD ging prima, het is toch NERO die de boel verziekt...

Greetz,
Joram

Han

Weird. Nero begint een beetje ziek te worden denk ik. Het pakket begint naar mijn mening té groot en té log te worden. Er zitten allemaal programma's in waar ik niks mee doe.

Ik heb er sinds kort ook een raar probleem mee. Gewoon een dvd of cd branden gaat prima maar van dvd naar dvd kopieren zegt ie steeds dat ik de originele dvd in m'n dvd-speler moet stoppen. Tja die zit daar dan uiteraard al in. Afspelen van die dvd-speler gaat ook gewoon goed. Het is geen regio-iets want als anydvd aanstaat geeft ie dezelfde melding.
Ik dacht nog dat ik misschien toch een fout maakte maar als ik exact hetzelfde doe op de PC van Bugs dan kopieert ie die dvd gewoon  ::)

Ik ben bang dat we ons erbij neer moeten leggen en alternatieven moeten zoeken.
Een andere versie van Nero hielp hier ook niet. Wat ik nog niet geprobeerd heb is eerst nero uninstallen en dan die cleantool eroverheen die je van hun site kunt downloaden die alle restjes installatie verwijderd. Dan installeer je eigenlijk pas echt clean.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!