een pagina niet oproepbaar

Gestart door habasoft, 05 september 2004, 22:34:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

habasoft

Op item internet, kan een pagina niet oproepen, maar niet echt iets kunnen vinden, wat het kan zijn.
Ik kan één pagina niet oproepen, wat ik eerder wel kon.
Dit betreft in mijn geval www.loi.nl  . Ik kan verder wel gewoon alles via internet opvragen. Via andere computers kan ik deze wel gewoon opvragen. Wel valt mij op als ik de loi oproep, dat onderin in plaats van loi.nl de ip nummer komt te staan, terwijl dit bij ander opgeroepen pagina's niet het geval is.
Flash, Schockwave en andere instellingen staan gewoon aan. ZoneAlarm, virusscanner, en ander opstartprogramma's afgesloten, maar alles zonder resultaat.  P.S. Ik heb de loi.nl wel gewoon eerder opgeroepen, maar dus ineens niet meer.
vr gr  Hans
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Zandman

Probeer eens om op de computer waar het niet lukt je temp internetfiles te legen en je cookies te verwijderen
Kijk daarna of het wel wil lukken
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

habasoft

alle cookies verwijderd, geschiedenis, tif, maar nog niets gevonden.
vr gr Hans
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Welke versie van ZoneAlarm draai je, Hans? Als dat de Pro-versie is, kijk dan even of de beveiliging niet te strak staat. Kijk even bij "privacy" op het tabblad "main" hoe je cookiecontrol en addblocking en mobile code controll staan. Staan die op "off"?
Check ook even of de LOI site niet per ongeluk geblokt staat  bij "privacy" op het tabblad "sitelist".
Ik weet niet of die instellingen bij de gratis versie van ZoneAlarm bestaan en ook op diezelfde plek staan.


De site van de LOI bevat flashcomponenten. Download van www.macromedia.com/download even de nieuwste flashplayer en shockwaveplayer.
Let bij de installatie van de shockwaveplayer goed op!! Halverwege de installatie moet je even een vinkje weghalen anders wordt er een yahoo-toolbar meegeinstalleerd en die wil je vast niet  ;)


Surf eens naar http://194.151.48.4 (IP van de LOI site) Lukt dat wel?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

habasoft

Ik draai de gratis versie van ZoneAlarm. Ik heb ZoneAlarm al een keer verwijderd, en ook al een keer alle beveiliginginen zo laag mogelijk gezet, dit alles zonder resultaat. Tevens heb ik de door u genoemde programma's gedownload, en geinstalleerd. Ook heb ik het IP adres ingevuld, dit alles zonder resultaat. Wel komt dan onderin beeld, waar normaal de websitegegevens staan het IP nummer te staan van de loi,
vr gr Hans :nouja
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Tja je kunt nog even kijken bij de internetopties
- Tabblad privacy : staat dat op setting "normaal"
- Tabblad beveiliging: Staat je java daar aan?

Als dat allemaal goed staat dan zou ik als ik jou was proberen om contact op te nemen met de LOI zelf. Misschien is dit een voor hen bekende storing en hebben ze zo een pasklare oplossing voor je.

Omdat je zelf niet op hun site kunt kijken heb ik even gekeken hoe je contact op kunt nemen:
Mailen is een probleem, omdat dat via hun site gaat. Daarstaan mailformulieren. Je kunt proberen je mail te richten aan webmaster@loi.nl (maker van de site) of info@loi.nl of informatie@loi.nl Dat zijn standaard mailadressen die veel bedrijven gebruiken.

Je kunt ook bellen, maar da's meer voor persoonlijk advies voor hun opleidingen. :  (071) 54 51 899.

 
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

habasoft

Han.
Ik heb dus alle programma's gedownload. zonder resultaat.
Vandaag kreeg ik een melding voor update van flashplayer. deze net gedownload, je raad het al, HIJ DOET ET. Zal wel wat verkeert gedaan hebben. Bedankt!!
Hans
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt