MSN Messenger 7.5 probleem

Gestart door Monimoni, 02 september 2005, 21:11:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Monimoni

Hallo,ik zit met een probleem.
Gisteren heb ik Messenger 7.5 gedownload en geinstalleerd ( ik had al 7.0).
Alles ging goed,totdat ik mij wilde aanmelden,want nadat ik mijn e-mail adres en wachtwoord had getypt kreeg ik deze melding:

"Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt.
Probeer het opnieuw.

Er is verschillende malen geprobeerd om je aan te melden.
Vanwege je firewall kan Messenger mogelijk geen verbinding maken met de service.
Controleer de instellingen van je firewall.
Raadpleeg de instructies van de fabrikant voor meer informatie."

80072ee6

Ik vind dit heel vreemd,want we hebben helemaal geen firewall op de computer zitten!
Hiervoor gebruikte ik dus MSN Messenger 7.0 zonder problemen.
Ik gebruik als browser firefox,maar heb alles ook al geprobeerd met Internet Explorer,precies hetzelfde probleem.
Ik heb geprobeerd om MSN Messenger 7.0 weer terug te krijgen omdat die wel goed werkte,maar als ik die probeerde te downloaden,kwam automatisch toch 7.5 tevoorschijn!!
Ik weet het echt niet meer :'(
Hebben jullie misschien een idee?
Ik hoop dat ik mijn probleem een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen.

Groetjes

Han

Heb je WinXP als besturingssysteem op je computer staan? Volgens deze site kan je MSN 7.5 namelijk alleen maar in XP of installeren.
Als je ServicePack2 voor WinXP geinstalleerd hebt op je PC dan heb je wel een firewall. Die staat dan ook aan als je hem niet uitgezet hebt. Het uitzetten van de firewall is niet verstandig. Geef gewoon toestemming aan het MSN7.5 om contact te maken met internet.

Je bent overigens niet de enige met dit probleem, kijk maar!!

Op diezelfde site staat ook een gedeelte met veel gestelde vragen over inlogproblemen. Misschien staat jouw probleem er omschreven met een oplossing?

PS) Heb je inderdaad WinXP dan kan je systeemherstel doen naar een datum van voor je MSN 7.5 installatie.
Hoe je een systeemherstel moet doen Kan je in dit PDF-bestandje lezen.. Voor het lezen van PDF-bestanden heb je de acrobat reader nodig. Heb je die niet geinstalleerd dan kan je 'm hier downloaden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Monimoni

Heel erg bedankt Han!! :) :)
Het bleek dat ik naar Start moest,toen zoeken, en daar een code ofzo moest invoeren,op ok moest klikken en MSN opnieuw moest
opstarten.
Nu doet ie het het dus perfect!! :goed
Zoals je waarschijnlijk al begrepen hebt,heb ik niet zoveel verstand van computers. :-[
Wat ben ik blij dat ik jullie forum heb ontdekt!!!  :)
Nogmaals harstikke bedankt!!! :)

Han

En ik heb niet veel verstand van MSN. Samen met google komen we er wel uit  :goed

Ik sluit het topic af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!