Stemvervormer gezocht!

Gestart door GameOverworld, 04 april 2006, 16:07:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GameOverworld

Hallo nogmaals,

Kent er iemand een programma waarmee je je stem kan vervormen, bijvoorbeeld zwaarder maken, of juist lichter, zonder dat je stem sneller gaat? Ik heb dit nodig omdat ik radio maak op het internet. (De radio-makerprogramma lijkt me niet zo moeilijk om te vinden :P) Als je dit weet, meld het dan a.u.b. en ik stel 't zeer op prijs!

GameOverWorld!

Helen

Even Googlen doet wonderen  ;)

Er zijn meer mensen die dat wilden weten en gevonden hebben, kijk maar eens hier
NON BLATERARE, SED POLIRE!

GameOverworld

Ja, ik heb ook hier al veel "gegoogle'd" en 't lukt niet echt... Ik moet dit programma nog installeren en dan zeg ik wel even of hij 't doet!, bedankt hiervoor ;)

Han

Zelfs op de vraag "hoe zoek ik met een zoekmachine", heeft google antwoord. Je moet er alleen even voor gaan zitten en er wat moeite voor doen om de resultaten te lezen. Als je dit eenmaal onder de knie hebt dan heb je er je verdere leven plezier van!!
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

GameOverworld

ik kan hem niet downloaden, nou, eigenlijk mag ik hem niet downloaden, en googlen kan ik wel, maar ik ben dislecties en schrijf dingen vaak verkeerd. ;) Sluiten maar hoor!

Helen

Hoezo kan/mag je Audacity niet downloaden? :kweetniet
NON BLATERARE, SED POLIRE!

GameOverworld

jewel, alleen 't mag niet van mijn pa....... 'k ben niet zooud als de meesten hier....., wel op mijn eigen PC, alleen daar zijn we nu nieuwe hardware aan het inzetten.

Han

Als we je een oplossing aanreiken en het mag niet van je vader dan houd het hiermee op hé.
Een andere softwareoplossing zal dan ook niet helpen, dus komen we nergens meer.

Ik sluit het topic hiermee af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!