mapopties

Gestart door habasoft, 12 april 2004, 07:58:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

habasoft

Ik ben van windows 3.11 (jawel) naar windows xp gegaan.
Nu probeer ik net als bij de 3.11 de mapopties onder "extra" te laten verdwijnen. wie kan mij hiermee van advies voorzien.
Habasoft.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Hi Habasoft, welkom op PCN.
Van 3.11 naar XP.....zo hee da's een sprong ::)

Wat bedoel je met verdwijnen?
Wil je dat de optie Extra/mapopties niet zichtbaar is in de verkenner en via andere plekken?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

habasoft

Ja, zoals je stelt, zal dit het wel wezen .   Als ik nu op   EXTRA MAPOPTIES    druk kan je hier instellingen veranderen. Nu wil ik gewoon, dat de mapopties uit de bovenste balk verdwijnt, zodat de kinderen hier niets meer ik kunnen  veranderen.
bijv dank
Hans :-\
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

habasoft

Goede morgen Han
Zoals je uitleg bij Mapie 11 April, 2004, 18:12:42 wil ik dit juist voorkomen.
vr gr Habasoft
hans
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Dat lukt niet in WinXP, voor zover ik weet. De mapopties zijn op verschillende manieren te bereiken en niet alleen via de verkenner.

Wat je wel kunt doen is een gebruikersprofiel aanmaken voor je kinderen. Ze kunnen het uiterlijk van WindowsXP dan nog zo instellen als ze zelf willen maar ze kunnen niets installeren cq verzieken aan de hoofdinstallatie.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

habasoft

Goede morgen Han

Bedankt voor het antwoord
vr gr Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt