Tekengrootte blijvend veranderen in IE

Gestart door Stofke, 20 maart 2004, 11:57:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Bij sommige sites lukt het dus om via Beeld - Tekengrootte die grootte te veranderen. Als ik mijn pc echter opnieuw opstart en ik open een site staat die tekengrootte terug op normaal. Kan ik dit ergens instellen zodat het altijd op de gewenste tekengrootte blijft ?

Edit Han : Topictitel verduidelijkt

There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Je zou denken dat die standaard fontsetting ergens in het register moet staan bij : hkey local machines\software\microsoft\IE
Heb gekeken maar kan het niet vinden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Stofke

Iemand die weet hoe en waar ik dat verander in het register, staat daar vanalles bij IE  :)
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Ben al aan het zoeken geweest in dat stukje van het register op zoekwoorden : Normal, font.
Ik kom nog geen stap verder.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Ik vind ook nog niets, ff verder zoeken
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Ben nu aan het zoeken op internet en ik kwam een leuke tip tegen om sneller je tekengrootte in IE te veranderen.

Houd je CTRL-toets ingedrukt en scroll met je muiswieltje  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Ja idd, dit was me al bekend  ;)

Toch bedankt
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about