Supercleaner

Gestart door Helen, 07 januari 2004, 20:49:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Helen

Kent iemand het programma Supercleaner?

Ik heb het op m'n pc staan, maar verder nog niks mee gedaan, behalve gescand. Niets verwijderd o.i.d. Ik wil graag ervaringen van anderen horen.
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Zandman

Ik ken het niet helen maar als ik het zo lees is het zo'n opruimproggie net als cleansweep.
Daar is hier al eens de computer door vastgelopen omdat er stond dat het bestand veilig was om te verwijderen wat johan dus braaf deed
Maar dat was dus niet zo was een systeembestand van windows maar dat wist hij niet
Sinds die tijd doe ik de opruiming op de computer handmatig dan weet ik tenminste zeker dat alleen de dingen weggaan die weg moeten
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Martijn

Wat voor reactie geeft adaware het is voor mijn gevoel een typisch spyware progje, weet niet waarom  :-X
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

bjo

lijkt me een uitkijk proggie
ken ik niet
[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Nooit van het proggie gehoord, maar dat zegt niks  ;)
Ik deel de mening van Zandman. Lekker cleanen met het handje zodat je weet wat er weggegooid wordt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jaltor_nl

en hoe weet ik wat voor items ik handmatig moet verwijderen?
Ik heb een keer een .tmp microsoft word bestandje ge-delete met Advanced System Opimizer (per ongeluk), waardoor Word het niet meer deed, en ik die works cd-rom weer moest installen.
Niet supervervelend maar het bewijst wel dat die cleanprogjes soms verkeerde bestanden willen weggooien.

Martijn

En dat is precies de reden dat ik dat soort dingen liever zelf in de hand heb :yessss
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Helen

Ik heb het nooit gebruikt en het weer afgemikt, was er toch een beetje huiverig voor.

NON BLATERARE, SED POLIRE!