inloggegevens IE en Chrome

Gestart door habasoft, 04 november 2013, 13:21:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

habasoft

Hallo. Ik krijg steeds het volgende. Als ik op een site wil inloggen, kan dit niet in IE, maar wel op Chrome. Eerst dacht ik dat dit kwam, doordat ik nu met W8 werk. Omdat dit ook met inloggen op Ziggo gebeurt, Ziggo gebeld(snelle oplossing hoopte is), maar zij  konden ook niet zeggen, of dit aan hun ligt, of aan mij.  Hebben jullie een idee waar dit aan kan liggen, en evt hoe dit is op te lossen.  Ik heb al bij Ad gekeken (3-nov) , maar dat heeft ook nog niet geholpen.  Groeten Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Josette

Goedemiddag,

misschien aan je compatibiliteistweergave?

Die kan je aanvinken via Extra.

Succes.
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

habasoft

Hallo Jose. Alles aangevinkt, maar krijg nu >Log in om gebruik te kunnen maken van deze widget.<. Na hierop te hebben geklikt krijg ik boven in de adres regel te staan.: >https://www.ziggo.nl/notloggedin.jsp?goto=https%3A%2F%2Fwww.ziggo.nl%3A443%2Fsecure.jsp<.  Als ik hier kijk, dan heeft het met hun eigen beveiliging te maken, omdat ik Fsecure via Ziggo heb, of heb ik het mis. Na alles aangevinkt te hebben, bij compatibiliteitsweergave kom ik geheel niet meer op hun inlogscherm terecht, maar blijf ik nu de "log in.....widget" zien.  :( en kom hier niet meer uit. Nog verder wat geprobeerd met compatibiliteitsweergave, maar hij blijft er nu in steken.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Ik ben even op mijn Windows8.1 laptop met IE11 naar www.ziggo.nl gegaan. Ik kom dan direct op een beveiligde site "https://"
Mijn laptop heeft geen problemen met het bezoeken van de site.

Ik ben gaan googlen en kwam dit tegen

Een bericht daar van 3 weken oud:
Re: F-Secure and Internet Explorer 11 incompatibility
We are aware of the problem with the recent release of Internet Explorer 11 and Online Safety Plugin in F-Secure Internet Security and SafeAnywhere PC. Our development team is currently working on a resolution, which will be made available soon.
When the resolution is available, it will be automatically downloaded to your product, and no action will be required on your behalf. Meanwhile you can temporary work-around the issue by using other supported web browsers.
Apologies for any inconvenience caused.

Best Regards,
Jayson


Vooralsnog zit er dus niets anders op dan je Invoegtoepassing van FSecure uit te schakelen als je met IE wilt blijven browsen. Ik denk niet dat dat veilig is.
Ik zou in jou geval IE laten voor wat het is tot je een Fsecure update hebt gehad en met Chrome werken tot er een Fsecure oplossing is voor het invoegtoepassing probleem.

Een invoegtoepassing uitzetten doe je zo:
- Klik op "Extra" in je menubalk (zie je menubalk niet, klik rechts op vak helemaal bovenin en vink menubalk aan)
- Klik op "Invoegtoepassingen beheren" in het menu dat dan uitklapt
- Zoek naar een invoegtoepassing van Fsecure.
- Klik daarop met rechts en kies "UItschakelen"
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

habasoft

Lijkt me het beste om de IE te laten zitten.(mijn kinderen zeiden al, dat IE alleen voor oude lui zijn, die zijn blijven hangen in de 50- jaren)(ik dus). Het gekke is dat ik niets met F-secure bij alle type's  invoegtoepassing kan vinden. Ga verder met Chrome naar ziggo.
Mocht je nog suggesties hebben, dan hoor ik het graag, maar anders is het topic gesloten.
Bedankt. groeten Hans.
PS: de kinderen hebben Chrome nu als standaardbrowser ingesteld.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Han

Er valt verder weinig aan te doen dan afwachten tot FSecure die plugin update, mocht je IE weer willen gaan gebruiken.

Chrome is een fijne browser.
Tip: Als je pagina's wat traag gaan laden, leeg dan even de browsercache en het gaat weer als een spoortrein.

Ik sluit je topic hiermee af.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!