Home page in platte tekst

Gestart door john, 26 januari 2012, 10:53:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

john

Op mijn laptop heb ik 4 browsers. Wat me toch regelmatig opvalt, is dat als ik Mozilla opstart om naar de homepage te gaan, deze als enkel tekst wordt weer gegeven. Start ik vervolgens dezelfde homepage via Chrome Google op krijg ik hem normaal als html. Aan de situatie op de laptop is feitelijk niks veranderd. Ik veronderstel dat het aan de browser ligt (Mozilla) en zo ja, hoe kan ik dit verhelpen.

Han

Welke homepage is dat. Geef eens een link.
Ik neem aan dat je met mozilla de firefox browser bedoelt?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

john

Hier is de link van de homepage: http://www.telfort.nl/
Ik gebruik Firefox v. 9.0.1
Vandaag geen problemen zoals meestal, ben enkel nieuwsgierig waarom het af en toe fout gaat.
Misschien kun je er iets mee.

Han

Mijn Firefox bleek 8.0.1 te zijn en ik kreeg geen updatevenster te zien. Updaten lukte alleen als ik het bestand
voor 9.01 downloadde met IE en dan uit liet voeren. Binnen firefox updaten lukte niet, hoewel hij moet zoeken naar een nieuwe versie.
Da's toch ook een behoorlijk foutje als de browser van de concurrent nodig is voor het installeren.

Wat je probleem betreft. Zal een foutje van Firefox zijn in reactie op iets in de code van de site van Telfort.
Wel raar dat dat soms wel en soms niet gebeurt. Als er reclame zou staan zou het van de advertentie af kunnen komen.
Maar..., bij mij geen problemen met het openen van de telfort site.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

john

Slordig dat Firefox een update niet uitvoert. Wat betreft die platte tekst, misschien dat de ISP hier soms dingen blokkeert. Ze zitten ook altijd te rotzooien met mijn IP wat dynamic is met als gevolg als dat wijzigt, ik dan weer enige tijd een website (lokaal forum) niet krijgt geopend anders als achter een proxy server. Maar uiteindelijk is met alles te leven, toch! Bedankt voor je moeite in ieder geval enne topic over en sluiten.

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!