vervelend bericht - Foutmelding in IE

Gestart door nidron, 02 oktober 2008, 17:21:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nidron

beste lezers:
het is namelijk zo,iedere keer als ik in.explo open krig ik dit te zien,pas na dat ik ok>enter heb gedaan,kom ik eindelijk bij start pagina.
niet irritant of zo maar zou graag weten wat het is en hoe kun je dat verhelpen.

dat is hem:
   [Exception... "Component returned failure code: 0x80520001 (NS_ERROR_FILE_UNRECOGNIZED_PATH) [nsILocalFile.initWithPath]"  nsresult: "0x80520001 (NS_ERROR_FILE_UNRECOGNIZED_PATH)"  location: "JS frame :: chrome://megaupload/content/xpcom/network.js :: anonymous :: line 38"  data: no]


bedankt

Han

Krijg je die melding bij het openen van Internet Explorer of bij het openen van Firefox?
Als ik in google zoek op "nsILocalFile.initWithPath" dan zie ik deze fout alleen maar terug in relatie tot firefox.

* Sinds wanneer krijg je die melding. Na installeren of deinstalleren van software of hardware?
   Systeemherstel al geprobeerd?

* Draai je een geupdate versie van Internet Explorer 7?

* Je ingestelde startpagina is nog steeds de pagina die je zelf gekozen hebt?

* Heb je je Internet Explorer al gereset naar de standaard waarden? Er lijkt iets fout te gaan met java.
   - Menubalk IE optie "extra"
   - Internetopties
   - Tabblad Geavanceerd
   - Klik op de knop "opnieuw instellen"
   - Klik daarna op "OK"
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

nidron

what a shame!!!
ok ben erg laat met mijn reactie maar het probleem doet zich nog voor.
ik kan er mee leven tot nu toe,ik hoop alleen dat het niet erger wordt.ik blijf hier en daar zoeken naar eventueel oplossingen,maar bedankt alsnog HAN.
N:-)

Han

Zou toch wel prettig zijn als je ook even antwoord op wat ik in m'n eerdere bericht aan je vroeg.
Foutoplossing via een forum gaat via vraag en antwoord en zonder antwoorden op vragen kunnen we niks voor je betekenen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Maud

zo is het Han, plus dat anderen hier misschien ook wat aan kunnen hebben/leren.
Ik ben wel nieuwsgierig naar het antwoord van Nidron :-\

Bugs

En dat antwoord komt dus niet. Dus gaat dit onderwerp op slot.  :locked
Groetjes van Bugs