Music-player, draaier gezocht... :S

Gestart door GameOverworld, 06 mei 2006, 17:39:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GameOverworld

Hallo!,

Kent er iemand een (liefst freeware) programma waarmee je liedjes achter elkaar kan laten draaien en dan live over het internet kan laten spelen? Ik heb al flink veel gegoogled, geyahoo't en ge-altavistaa't maar ik kan niks vinden... Als je een site weet waar je dit kan vinden, meld het dan a.u.b.

MvG: "GamesOverWorld"

Han

In de freeware-sector heb ik nooit iets degelijks kunnen vinden maar we hebben hier op PCN wel muziek gedraaid met de destiny broadcaster. Als je dat programma koopt dan heb je er voor altijd updates bij en als je ergens niet uitkomt dan kun je je vragen kwijt op hun forum. Ik vond het altijd een fijn programma. Het werken ermee is erg simpel. Toen ik dit programma had heb ik niet verder gezocht.

www.radiodestiny.com
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Eroxnox

je kunt dit ook met winamp en een bepaalde plugin......kijk maar eens hier

en dan de onderste post ;)
De wijzen komen uut 't oosten, moar de slimsten komen uut den achterhoek

GameOverworld


GameOverworld

Winamp is een heel handig programma! Bedankt!, alleen weet iemand nu nog hoe ik dit op internet moet plaatsen zodat anderen deze 'zender' kunnen beluisteren?

Han

Zoek zelf even via google.
Er staan tig pagina's met uitleg als je zoekt op "winamp broadcast" of iets in die richting.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

GameOverworld

Ja, ik weet hoe alles moet, maar ik heb een SHOUTcast server nodig, dat bedoelde ik eigenlijk ;)

Han

Ook dit is gemakkelijk via google te vinden: Setting up a SHOUTcast server .

Ik sluit dit topic af. Al de info die je zoekt is met een paar klikken via
google te vinden maar die moeite neem je kennelijk niet.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!