USB poorten kwijt

Gestart door marjolein, 29 december 2002, 19:43:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marjolein

hallo iedereen

ik heb een probleem ik heb een digitalecamera gehad met een usb aansluiting nu heb ik achterin mijn comp 2 usb poorten daar heb ik na het instaleren van de software die er bij zat de usbkabel er ingestopt en ook in mijn camera, nu is het probleen hij dectecteert de camera niet dus ik kan mijn foto`s niet van de camera afhalen.
heb gekeken bij aperatenbeheer blijkt dat er geen usb poorten meer zijn terwijl toen ik windows 98 draaide die er wel stonden en nu ik winxp erop heb zijn ze weg , wie kan mij helpen?
 :-X

Han

Ga naar configuratiescherm - hardware - en draai de wizard om nieuwe hardware te laten detecteren.
Hou de software die je bij je PC hebt gekregen bij de hand want voor de installatie wordt er om de drivers gevraagd.

Het is vreemd dat XP die poorten niet zelf vind. Heb je uitroeptekens in je apparaatbeheer?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marjolein

nee enkelt vraagtekens maar die zijn van de interne modum dieik niet gebruikt

Han

Als de hardware in een PC niet automatisch herkend wordt door WinXP dan kan je het w.s vergeten, als de wizard hardware niets vind. Vooral op oudere machines waar XP opgezet wordt kan dat voorkomen.

Heb je die wizard-hardware al geprobeerd, want daar geef je geen antwoord op.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marjolein

Ik ben gewoon een sufferd geweest toen ik xp er op he gezet had ik in de bios wat veranderd en toen denk ik ook perongelijk mijn usb poorten uit gezet, heb ze weer aan gezet en het probleen is opgelost dank jullie wel.

Han

Hehe, snuffelen in het Bios mag maar dan niks uitzetten wat aan moet blijven   ;)

Fijn dat het weer werkt Marjolein.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!