generic host process for win 32services

Gestart door quantum, 26 november 2002, 17:39:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

quantum

Graag had ik geweten of ik deze moet of mag toegang geven aan zone alarm tot internet,
aangezien ik nie weet wat de functie is van deze , automatische update? of welk functie dan wel? dank :D
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Han

Ik ben er nog niet achter wat het is Quantum, maar het heeft wel toestemming nodig anders werkt je verbinding met internet niet.
Ik was het eigenlijk alweer een beetje vergeten. Ga er nog eens uitgebreider naar zoeken.

Er is veel te vinden via google. We hebben wat te lezen  ;)

Ook nog een draadje erover op help.mij.
Daar staat : Als je geen thuisnetwerk hebt kun je Generic Host Processes blocken. Je moet er dan alleen aan denken om af en toe zelf naar de windows update site te gaan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

quantum

Han , is waar generic... acces blocked en kon niet meer op internet ;"pagina niet gevonden"
wat betreft die engelse links voor mij wa moeilijk nooit de kans had engels te leren , frans wel :)
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Han

Bij de programma's in zonealarm staat ie er bij mij tussen.
Daar kan ik 'm blokken of toestemming geven.

Lees dan de onderste even Quantum. Da's een link naar een topic erover op een ander Nederlandstalig forum.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

quantum

had ik ook gelezen , blijkt dat ik met gedachtte op juist spoor zat automatisch updaten, Maar indien zo, moet men toch die ""automatische update in winxp instelling kunnen afzetten en zou men dan dit niet meer mogen voor krijgen?ben newbie wat betreft xp

al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Han

Naar wat ik van Help.mij begrepen heb heeft dit te maken met het automatisch updaten van WinXP.
Als je het dus geen toestemming geeft in ZoneAlarm dan moet je af en toe zelf even kijken bij Win-update of er nieuwe updates zijn.

Ook mag je het niet uitzetten, als je een thuisnetwerkje draait. Waarom dan niet, is mij nog niet duidelijk geworden
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!