gebrande cd is leeg na toevoegen extra bestanden

Gestart door kanarie, 07 december 2006, 13:13:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kanarie

Wat er gebeurde was dat ik een CD-RW (die al driekwart vol stond met foto's) in mn brander had gedaan om nog wat foto's erbij te branden, dit was eerder geen probleem, totdat tijdens het branden de kat op m'n bureau op m'n spatiebalk drukte. Hierna kreeg ik de vraag of ik het branden wilde onderbreken, ik koos uiteraard voor nee, de CD-RW brande rustig verder en was snel daarna klaar. Vreemd leek me dit niet, aangezien ik maar drie bestanden erbij op brandde. Ik kreeg ook geen melding dat er iets fout zou zijn, het branden was succesvol voltooid. Na bekijken van de gebrande cd bleek er nog maar één bestand op te staan, de rest van de bestanden bleken alleen maar bestandsnamen....behoorlijk lastig omdat ik die gebrande foto's nergens anders meer heb.

Heb nog geprobeerd de schijf te doorzoeken met PC Inspector Smart Recovery om gewiste bestanden terug te halen, maar kon toen alleen nog maar twee andere foto's terughalen terwijl er naar mijn idee zo'n 200 foto's op de CD-RW stonden.

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand van jullie wat ik misschien nog kan proberen om de foto's terug te halen, laat het me aljeblieft weten.

Bij voorbaat dank.

kanarie

sorry jongens ik heb t al
vaag gedoe  :huh
ik keek later die cd nog ff terug en t blijkt dus dat ie de bestanden gewoon soms wel en soms niet weergeeft, heel vaag, had alles geprobeerd naar mijn idee maar als de schijf niet gaat draaien en hij niets weergeeft wordt je er ook niet veel wijzer van...bedankt voor de moeite en fijne dagen nog

Bugs

Fijn dat je de foto's weer terug hebt.
Hou er rekening mee dat een CD-RW één van de meest onbetrouwbare media is om iets op te bewaren.
Gebruik liever een gewone cd of dvd.

Ik sluit dit onderwerp af. :slotje
Groetjes van Bugs