Installatie fout Windows XP-Professional

Gestart door Eric T, 16 januari 2006, 18:09:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eric T

Hallo Han,

Vorige week is mijn PC Gecrashed , de harde schijf waarop alles op stond is verloren gegaan.
Nu heb ik een andere disk geplaatst en geformatteerd , windows XP-professional geinst. en nu komt het tijdens deze installatie  kun je de taal opgeven waarin je het graag wilt hebben.
Nederlands dus , maar nadat alles was geinst. stond alles in het engels.
NU komt mijn vraag : Is dit nu nog te wijzigen of moet ik van vooraf aan beginnen???.
Het is legale software , en ik heb geinstalleerd vanaf een gewone CD .

Groetjes eric.
PS. Sorry han dat ik je prive gemaild heb , dat komt omdat ik even de weg kwijt was.

Han

Geeft niks. Zo is het goed toch  ;)

Ik heb nog nooit een Standaard Windows-XP-CD in m'n handen gehad die vraagt welke taal je wil installeren. Je koopt XP in een bepaalde taal en dan krijg je die uiteraard na installatie ook te zien.
Een reeds geinstalleerde taal is naderhand niet meer te wijzigen.

Wat is dat voor een CD? Is het soms een recovery-CD die meegeleverd werd bij je PC?
Als dat het geval is, neem dan even contact op met het bedrijf wat die CD gemaakt heeft. Op die cd gaat kennelijk iets fout als je de geselecteerde taal niet krijgt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Eric T

Hoi Han,

De CD ziet er wel iets anders uit dan de CD van windows XP-home die ik in maart 2004 heb gekocht , dit was een oem versie.
Maar ik neem je advies ter harte en zal even contact opnemen , en kijken wat zij er van zeggen.
Wel balen want dan kan ik weer opnieuw beginnen.
Want computeren in het engels is niet erg praktisch.

Bedankt voor je snelle reactie ,
                                           Groetjes eric

Eric T

Hallo Han,

Mijn probleem is opgelost , het was inderdaad een engelse versie , nu is alles in het nederlands , mijn gegevens van mijn oude schijf ben ik waarschijnlijk kwijt , jammer maar nu kan ik weer gewoon alles configureren en installeren en hoop ik dat de schijf niet weer kapot gaat , dit is nl. de vierde en het viel allemaal net buiten de garantie .
Bedankt voor je reactie en wat mij beterft kun je dit topic sluiten.
groetjes eric.

Bugs

Fijn dat het probleem is opgelost, Eric. Hopelijk blijft deze schijf het wat langer doen.
Aangezien ik vanavond druk in de weer ben met slotjes zal ik dit ondewerp óók afsluiten.  :slotje
Groetjes van Bugs