verkenner geeft geen exe bestanden weer

Gestart door sandra n., 23 november 2005, 20:35:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sandra n.

Ik heb geen idee of dit topic hier goed staat maar heb ook geen idee waar het dan eventueel wel naartoe moet.

Ik ben met een vriendin in Zeeland bezig psp9 via een zip over te sturen en te installeren. Alleen als we de zip overgestuurd hebben en zij wil alle bestanden uitpakken via de optie gecomprimeerde bestanden pakt hij alles uit naar de opgegeven map behalve het autorun.exe. Ook het rechtstreeks slepen vanuit de zip naar de juiste map lukt niet (fout bij het copiƫren geeft hij dan aan).

We hebben al geprobeerd het autorun bestand via mail te versturen of in te zippen en via msn te versturen maar op haar computer blijft het bestand als zeer onveilig gemarkeerd staan (denk ik). Want er is geen mogelijkheid om dit bestand in de juiste map te krijgen.

Iemand die weet of er ergens een beveiligingsinstelling te hoog staat (en zo ja waar dan) of een andere oplossing heeft??

Han

Zou zomaar kunnen dat het een beveiligd bestand is of zo. PSP9 is een programma wat je aan moet schaffen als je het wil gebruiken. Als jullie dat per email naar elkaar oversturen dan is gaat het kennelijk om een illegale versie. Ga te rade bij degene bij wie die software vandaan komt.

Ik sluit het topic hierbij dus af. Illegale software is in strijd met Punt 1 van onze forumafspraken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!