nw pc maar loopt steeds vast

Gestart door marian, 19 mei 2004, 23:23:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marian

 :( Heb een nieuwe pc met XP-homesinds maandag maar hij loopt vast zodra ik nero opstart lukt voor geen mogelijkheid om een dvd te kopieeren,ben vanmorgen terug naar de winkel geweest hun gestest en zeggen alles werkt
Nu probeer ik het dus zelf maar weer vastloper als ik op me E-schijf klik om die DVD eruit te halen lukt dat ook niet pc bevriest als het ware
Heb wel al geheugen erbij gezet maar dat werkt niet
sfc /scannow gedaan geen missers
housecall online scan geen virussen
Memtest gedaan geen errors
512 ramgeheugen dus dat geheugen ziet ie gelukkig wel dat is goed geplaatst
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Via een forum is dit niet op te lossen Marian.
Kan van alles zijn : Hardware / software

Nogmaals terug naar de winkel ermee. Laat ze 'm maar uitgebreider testen. Neem de software mee en laat ze 'm maar opnieuw installeren. Vertel precies waar ie vastloopt. Als dat steeds bij jou wel gebeurt dan moet dat bij hun ook gebeuren..
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Dat zei ik vanmiddag dus ook al aan de foon maar kreeg wel te horen als het soft-ware matig is moet ik betalen  :( hun hebben alles geinstalleerd ook die nero
Nu heb ik windows foutrapportage gedaan en daar staat"Application hang vastgelopen toepassing: nero.exe, versie 6.3.0.2,vast gelopen module hungapp, versie 0.0.0.0. vastgelopen op 0x00000000
en ook vastgelopen toepassing IEXPLORER.EXE  en dat is dus gebeurd op een tijdstip dat de PC bij hun stond :-\ terwijl zei zeiden er is niets mis mee

Waarom is het morgen nou hemelvaart :-\ :-\
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Als daar staat dat Nero het probleem veroorzaakt en zij hebben nero geinstalleerd dan zullen zij ook moeten zorgen dat alles goed werkt. Je hebt immers die error om dat te bewijzen. Clip er een plaatje van en print die 2x uit. 1x voor jou en 1x om aan hun te geven.

Tja waarom het hemelvaart is... da's altijd 1x per jaar rond deze tijd  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Zo al 2x terug geweest maar nu lijkt het allemaal te werken heb zelfs een DVD kunnen branden 8) dus eens komt het allemaal goed met moi
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Fijn dat het in orde is Marian.
Hebben ze ook gezegd wat er mis was, en staat die reparatie op papier? Zo ja..., dan heb je daar weer garantie op.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Nee daar hebben ze niets over gezegd het enige wat er gezegd werd u had eerst moeten formateren voor een windows set-up.
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Terug dan maar weer en om de garantie vragen waar je recht op hebt, anders moet je straks weer dokken als er wat mis gaat.  :-X
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Ben druk met andere dingen maar draait nog niet lekker :-\ dus hopelijk volgende week iets meer tijd en dan alles weer op papier en terug naar Informatique
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Ik neem aan dat ie goed draait als zij 'm afleveren?

Welke programma's installeer je er daarna op.
Misschien dat één van die programma's een conflict geeft met de al geinstalleerde software??
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Ik heb alleen Pinnacle studio 9 erop gezet en ik denk dat dat "te zwaar"is heb een schijf van 80Gb en 521 geheugen dus misschien dat ik er nog iets in moet laten zetten :-X
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Zandman

Dat is idd wel een programma wat veel vraagt van je computer
Als je naar de zaak terug gaat waar de computer vandaan komt vertel hun dan dat je dat programma wil gebruiken
Vraag aan hun advies of er nog iets veranderd moet worden aan de computer zodat het wel lekker werkt
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

marian

Ga ik zeker doen alhoewel ze wisten om welke pc het ging maar soms is de communicatie daar niet even helder ;) kan ook aan mezelf liggen ben/was zo opgefokt doordat deze pc niet deed wat ik met me vorige wel kon
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Zandman

Zet anders je vragen op papier marian dan kan je niet iets vergeten te vragen
Doe ik ook als ik echt specifieke info wil over het een of ander .
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

marian

Citaat van: marian op 25 juni 2004, 08:28:55Ben druk met andere dingen maar draait nog niet lekker :-\ dus hopelijk volgende week iets meer tijd en dan alles weer op papier en terug naar Informatique
dat zeg ik
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

marian

Zo ff een update ::) na nog meer ellende met de pc vorige week alles wat ik hier gevraagd heb uitgeprint en andere meldingen ook opgeschreven en pc weggebracht en gezegd heb liever dat jullie er 2/3 weken over doen maar me gevoel zegt dat het toch echt aan de pc ligt, ipv aan mij.
Wat denk je de hardeschijf was dood aan het gaan dus ik vroeg kunnen jullie dat niet iets eerder ontdekken ik ben nu al 4 x hier geweest en steeds zeiden jullie hij is perfect nu.
Heb hem vanmorgen opgehaald en nu draait ie als een trein 8) ga zo eerst alleen me printer installeren kijken of dat normaal gaat want Marian is een beetje huiverig geworden en ga dan pas steeds na 1 dag de rest van me randapparatuur erop zetten
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Zandman

Dat is een goed plan marian steeds stapje voor stapje installeren En maak ook een herstelpunt voor je installeerd dan heb je iets om op terug te vallen
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

marian

PC draait nog steeds lekker net een herstelpunt gemaakt want de printer werkt nu ook perfekto ::)
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,