Gast Icoon bij Windows-XP

Gestart door averheijden, 08 september 2002, 19:56:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

averheijden

Geacht Forum,

Ik heb een beetje zitten experimenteren (kloten)met iconen bij het opstarten voor verschillende gebruikers.

Per ongeluk is er ook een gast-icoon ingekomen.

Hoe is de procedure om dit weer verwijderd te krijgen?

ALFONS :P
[move]AV[/move]

Gert

Dat is lastig omdat we jouw wandelgangen niet na kunnen gaan  :-X
Locatie: +21.3 NAP

Han

Ik zou het niet weten. Ik draai hier niet gebruikersaccounts omdat ik hier in m'n uppie gebruik maak van de computers. Ik kan het dus ook niet voor je testen zonder de boel hier overhoop te gooien  ;)
Je zou es in de help van WinXP kunnen kijken?

Ik weet wel dat je de gebruikers kan zien bij :
- Klik rechts op icon "deze computer"
- Kies "beheren"
- Optie lokale gebruikers en groepen
- Gebruikers
Of je daar zomaar het gast account kunt verwijderen en dan ook je icoon kwijt bent durf ik je niet te zeggen omdat ik het gewoonweg niet weet.
Beste optie lijkt mij terug te gaan naar dezelfde plek waar je 'm ook aangemaakt hebt en 'm daar weer verwijderen  :-X

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Hallo,

als je op start klikt en dan daarboven in de blauwe balk zie je die normaal staan. Op je embleem van je accaunt klikken daar kan je die verwijderen.
Groetjes,

Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

averheijden

Mijn dank Josette,

Maar ik had net een Herstelpunt" gemaakt vóór dat ik met die iconen had zitten knoeien en na "Systeemherstel"  was alles weer normaal en het gast-icoon verdwenen.

Wel handig bij Windows-XP!

Groeten
ALFONS :P
[move]AV[/move]

Han

Het zou dan toch heel fijn zijn als je het even meld als je een oplossing hebt gevonden voor je vraag Alfons.
Dan weet iedereen nl dat het opgelost is en dan zoeken we niet verder voor je  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

averheijden

Han

Mijn oplossing was, als je dat een oplossing mag noemen, teruggaan naar mijn laatste gemaakt "HERSTELPUNT" ( en dit uitvoeren) voordat ik die GAST_iCOON er op geprutst had.

Ik ga er van uit dat de meeste XP gebruikers weten hoe ze een "Herstelpunt" kunnen maken en  een eerder gemaakte status weer kunnen herstellen.

Indien niet duidelijk laat het mij weten

Sorry voor de onduidelijkheid, maar mijn probleem wat de Gast-Icoon betreft is dus opgelost
Groeten
ALFONS :P
[move]AV[/move]

Han

Hi Alfons,

Tuurlijk weten de meesten XP gebruikers wat een herstelpunt is.
Punt is alleen dat je een vraag stelt op PCN en dat we dan oplossingen voor je gaan zoeken. Als jij je probleem dan op kunt lossen met een herstelprocedure, dan is dat natuurlijk prima   :)

Niks loos hoor, maar laat het gewoon even weten als een vraag al opgelost is zodat we niet verder hoeven te zoeken  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!