PC Booster - veilige software?

Gestart door pijltje, 08 januari 2008, 11:56:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pijltje

Hallo!   :)

Ik krijg mijn Zone-alarm niet 'ge- upgrade'.
Krijg melding: C:\documents and ssttings\Eigenaar\Bureaublad\ZlsSetup_70_462_000_en(#).exe.part kon niet worden opgeslagen omdat het bronbestand niet kan worden gelezen.  Probeer het later opnieuw ofneem contact op met de beheerder van de server.
Maar dat is dus een ander probleem...

Maar nu kan ik gratis versie van ZoneAlarm Internet Security Suite (1PC / 1YR) krijgen, als ik een andere aanbieding neem (met korting), waaronder inkclub of bv PC Booster.  Nu blijkt PC Booster ook gratis verkrijgbaar.
Is PC Booster veilige software die je pc stabiel(er) maakt?!  :huh

PC Booster | Downloadable Software
Make Your PC Run Faster In 2 Minutes: Award-winning PC Booster speeds up your PC and prevent errors like computer crashes, windows freezes and slow boot up. Faster PC performance guaranteed.


alvast bedankt voor je reactie!!!   :goed

groetjes Pijltje

Han

PCBooster ken ik niet. Ik heb het nooit zo op dat soort proggies. Ze beloven van alles maar ze veranderen zomaar registerinstellingen en je hebt geen idee wat er veranderd is. Werkt er iets niet goed meer dan zit je met de gebakken peren. Maak in ieder geval een backup van je register, mocht je er iets mee gaat doen. Hoe dat moet staat elders op het forum.
Heb je via google al gezocht op PCBooster gebruikerservaringen?


Even terzijde:
Waarom verwijder je niet gewoon even je zonealarm en dan opnieuw installeren zodat het programma weer werkt?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pijltje

Hoi Han,

bedankt voor je reactie  :goed

Hoe maak ik een backup van het register?
Is het ook voldoende om een 'systeemherstelpunt' te maken alvorens ik zone-alarm opnieuw installeer?

alvast bedankt voor je reactie!

groetjes Pijltje  :)

Han

Het maken van een registerbackup of een herstelpunt is niet nodig voor het verwijderen en opnieuw installeren van zonealarm. Dat is alleen belangrijk als je gaat rommelen met register-verknal-progjes.

Maar nog even ter info: zoals ik al schreef staat de procedure om een backup van het register te maken beschreven in een ander topic op het forum. Om dat topic te vinden handel je als volgt:
- Klik bovenin in de blauwe knoppenbalk op de knop "zoek" om de zoekfunctie van het forum te openen.
- Tik in backup register en klik op de zoek-knop
- Check de resultaten en daar zie je dat het vierde resultaat leid naar "Backup register maken in WinXP"
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pijltje

oke, dankjewel voor je antwoord!

fijn weekend.
groetjes Pijltje  :shades

Han

Jij ook. Is je vraag hiermee beantwoord? Dan sluit ik 'm af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pijltje


Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!