bootdiskette win 2000

Gestart door Gert, 14 september 2002, 14:54:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gert

Hoe kom ik aan een bootdiskette van win 2000?. Mijn collega heeft er geen gemaakt en de win 2000 cd is er niet meer. Nu heeft ie de bootfoutmelding en heeft er spijt van dat ie zo onvoorzichtig geweest is.
Locatie: +21.3 NAP

bjo

die kun je   hier downloaden gert  :)
[move]there is no power like xp power[/move]

Josette

Hallo,

stomme vraag misschien, maar een bootdiskette dient dat ding om je computer op te starten of wat?
Hoe gaat dat in zijn werk?

Groetjes,

Josette  :-X :-X
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

bjo

voor het opstarten in de veilige modes bijvoorbeeld of verschillende instellingen te controleren en repareren en opnieuw instaleren .
als ik het goed heb  :)
[move]there is no power like xp power[/move]

Gert

Citaat van: bjo op 14 september 2002, 15:47:02die kun je   hier downloaden gert  :)

Yep, ik race heen en weer naar ontspoorde pc's  ;D
Locatie: +21.3 NAP

Han

Op dit linkje kan je alle bootdisks downloaden. Handig als je heen en weer rent tussen defecte pc's  ;)

Win2000 herstellen gaat het makkelijkste door de cd er weer in te stoppen. Je kunt je PC opstarten vanaf die cd-rom. Tijdens de setup kies je dan niet voor een schone installatie maar voor het repareren van de huidige installatie.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Gert

De " klant" had achteraf geen 2000 maar ME  ;D. Maar het is opgelost door even in het bios te duiken. De Harde schijf was verdwenen en dat moest tijdens een installatie van een spelletje zijn gebeurd  ;)

Bedankt iedereen voor de linkjes  >:(
Locatie: +21.3 NAP