opstartmap windows 2000 prof

Gestart door Zandman, 05 augustus 2002, 21:52:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zandman

Wie weet er voor mij hoe ik in de opstartmap kom bij windows 2000 prof
Msconfig is niet aanwezig en ik wil bij een vriendin van mij een aantal toepassingen die mee opstarten uitzetten.
Kan wel via msinfo32 zien wat er opstart maar niet veranderen. :-X

Ik ben ingelogd als beheerder maar ik kan msconfig typen tot ik een ons weeg maar dat zit er dus niet op bij windows 2000 prof
Ben dus nu opzoek naar een andere manier om in die opstart map te komen om daar de dingen uit te vinken die niet meer mee mogen opstarten.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

In Windows2000 worden er services gestart. Die services kan je ook weer stoppen. Daarna starten ze niet meer als je de pc reboot.
(Klik rechts op deze computer / beheren/ optie services )

Dat proggie dat Gert vond kan je beter niet gebruiken. Win2000 wordt daar instabiel van zegt een gebruiker ervan  :-\

Wat start er mee dan, Zandman?
Kan je dat niet via de programma's zelf uitzetten?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]

Zandman

Er start mee eme exe van de logitech muis
De scanner en de printer
Verder start er mee winzip en easy cdcreator ben nog niet zo ver om te kijken of ik het via de programma's uit zou kunnen zetten maar die muis printer en scanner moeten volgens mij via de opstartmap.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Heb haar net even aan de telefoon gehad. Het is grotendeels gelukt, zei ze. De pc werkt nu stukken beter.
Via het startmenu in de opstarten-map kon ze ook nog een en ander uitzetten.  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bjo

[move]there is no power like xp power[/move]

Zandman

Inderdaad zijn een aantal items uit de systray verwijderd nu
Nog niet alles wat ik zou willen maar helaas meer kon dus niet door het ontbreken van een msconfig in windows 2000
Iedereen bedankt voor het meedenken mede daardoor loopt de pjoeter van mijn vriendin weer een heel stuk beter.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.