Instant Messenger

Gestart door Gert, 11 juni 2002, 20:36:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gert

Louisa schreef

Wij hebben sinds kort nieuwe computers op het werk en tegelijkertijd is er een netwerk aangelegd. Nu is dus mijn messenger verdwenen en ik ben bang dat als ik hem download ik het hele systeem naar de je-weet-wel help.
Ik mis mijn online buddies en ik zou hem dolgraag weer opnieuw downloaden. Is er iemand die daar een antwoord op heeft?
Marloes
Locatie: +21.3 NAP

Gert

Remedy schreef

Hoi Loes,

Dat moet toch niks uitmaken? Dat programma staat toch alleen op jouw computer. Je messenger is beveiligd met een ww, dus kan er niemand op verder. Ben je bang om virussen binnen te halen op het hele netwerk?
groetjes, Remedy
Locatie: +21.3 NAP

Gert

Louisa schreef

Hoi Helen!

De eerste keer dat ik messenger had gedownload hier (nog op de 'oude' PC en een ander systeem), was alles hier van slag af (volgens anderen dan). Of het iets te maken had met messenger weet ik niet, maar ik heb dan ook helemaal geen verstand van netwerken.
Marloes
Locatie: +21.3 NAP

Gert

Zandman schreef

Als je msn bedoelt die kan je gewoon weer vanaf de windows cdrom instaleren
Ga naar start,configuratiescherm,software en klik op tabblad windows setup.
Daar ga je naar comminucatie zoek in dat rijtje msn op en dan klik je op toevoegen .
Er zal om de windowscdrom worden gevraagd doe die in de cdrom speler en msn wordt opnieuw geinstalleerd.
Locatie: +21.3 NAP

Gert

Louisa schreef:

Morge Zandman

MSN is het probleem niet, maar de messenger van MSN die je gewoon on line kunt downloaden. De systeembeheerder heeft alle cd roms trouwens en daar mogen wij niet eens naar kijken laat staan aankomen.
Marloes
Locatie: +21.3 NAP

Gert

Han schreef

er schijnt nog een ander proggie tezijn wat de msnmessenger en icq kan vervangen
Via dat proggie kan je wel met de mensen die op je msn list staan chatten en ook met mensen die op de icq list staan
Het combineert die twee als ik het goed heb
Het proggie heet trillian en je kan hier meer info erover vinden
Maar dat msn alles van slag gooit dat denk ik dus niet als je het maar allemaal goed insteld.
Locatie: +21.3 NAP

Gert

Nasty schreef



Dat MSN het netwerk overhoop haalt is onzin hoor, dat kan gewoon niet...
Ze zullen wel gezien hebben dat je dat programma op je pc hebt staan en dat als excuus hebben gebruikt...
Dus hoppa installeren dat ding  :)
Locatie: +21.3 NAP