Nieuwe telefoon Samsung A3 2016 of iPhone SE

Gestart door marloes, 16 april 2016, 11:53:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marloes

Hoi
Ben weer toe aan andere telefoon
Ik twijfel tussen de A3 2016 van Samsung of de iPhone SE
Deze heb ik gekozen vanwege de grote ik heb kleine handje dus grote toestellen kan ik niet vast houden
Bugget heb ik in mei
zo lang bewegen nog kan dan doen

Bugs

Laat ik eerst eerlijk zeggen dat ik geen Apple-fan ben. Ik vind dat je betaald voor de naam en de hype die er omheen zit.
Geef toch even mijn mening. Ik heb de toestellen van je keuze even vergeleken bij Coolblue.

Wat als eerste opvalt is het prijsverschil. De Apple is véél duurder. De Samsung heeft een quad core processor, Apple heeft maar duo core.  De kloksnelheid ban de Apple is wel iets beter. Ook het ramgeheugen bij Apple is beter, evenals de pixeldichtheid.
Resolutie van Samsung is echter weer beter dan die van Apple, en je kunt er een geheugenkaartje in doen, bij Apple zit je vast aan 64 gb en daar gaat nog het een en ander van af (afronding, besturingssysteem). Beide camera's van de Samsung zijn beter.
Bij Samsung prik je de telefoon zo in je computer om bestanden over te zetten, bij Apple moet dat met I-Tunes en dat is omslachtig en vind ik persoonlijk een ***programma.

Mijn (een beetje gekleurde) mening: ik zou voor de Samsung gaan, meer voor dan nadelen en veel meer waar voor je euro.

Nog een vraagje: Ga je 'm los kopen of ga je je abonnement verlengen?
Groetjes van Bugs

Josette

Hier komt ook niets in huis met een I ervoor.
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

marloes

Heb een sim only abonnement en ben aan het kijken wat er kan
Sim only van mij is eigenlijk wel Oke
2 gb internet en rest is onbeperkt voor 19 euro
zo lang bewegen nog kan dan doen

Bugs

Dan moet je 'm inderdaad los kopen.

Citaat van: Josette op 16 april 2016, 13:37:22
Hier komt ook niets in huis met een I ervoor.
:goed
Groetjes van Bugs

marloes

Ja ga voor de Samsung werkt eigenlijke perfect voor me
zo lang bewegen nog kan dan doen

Helen

Ik ben sinds kort van Samsung overgestapt naar Huawei, die ook op Android draait. Ik heb de P8, voor mij een prima telefoon, die ook nog eens zeer betaalbaar is per maand. Maar ik ben geen fanatieke smartphone gebruiker, dat moet ik er wel even bij zeggen.

Ik weet niet, wat je allemaal van plan bent met je smartphone. Als je hem vrijwel alleen maar gebruikt om te bellen en te appen, dan kun je veel geld besparen. De Huawei heeft diverse modellen, ook kleinere.

Ga gewoon eens naar een fysieke winkel en kijk, wat geschikt is voor jou en goed in de hand ligt.
NON BLATERARE, SED POLIRE!

marloes

ja ben ook naar fysieke winkel geweest
om te kijken
wilde eens de echte grote van de telefoons zien
ik speel ook spelletjes op me telefoon
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Let héél goed op dat je er eentje koopt waar genoeg werkgeheugen in zit én waar je een geheugenkaartje in kunt stoppen.
Er zijn goedkope Huawei toestellen op de markt met héél weinig werkgeheugen en zonder mogelijkheid om een geheugenkaartje erin te stoppen.
Dan heb je een telefoon waar je eigenlijk niks anders mee kan dan bellen. Ruimte voor app's heb je bijna niet.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

Ja Han ik blijf liefst bij Samsung die ken ik en die ik noemde eerder kan ik uitbreiden
zo lang bewegen nog kan dan doen

marloes

deze kan dicht
ik heb de samsung A3 2016 gekocht
is even wennen wat groter en alles is van glas dus echt oppassen dat ik hem niet laat stuiteren
zit nu een stevig hoesje om
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Veel plezier met je nieuwe telefoon, Marloes.  :goed

Ik sluit je topic hiermee af.  :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!