Overige categorieŽn > Website

virus op website

(1/6) > >>

Michele:
Hallo, daar ben ik weer eens  :D

Ik heb een website van mijn nicht in onderhoud van een cattery.
Nu is het zo, dat als ik er heen ga online, dat ik een waarschuwing krijg, van mijn antivirus dat iets tegengehouden is.

Ik heb op mijn werk een screen gemaakt, om te laten zien wat er gebeurd met het antivirus programma Norton.
Weten jullie misschien hoe ik dit op moet lossen? Er zitten geen scripts in, alleen een email adres en een gastenboek van Bravenet.

Dit is de waarschuwing

Han:
Gebruik je zowel op je werk als thuis Norton Antivirus?

Ik denk dat het een false positive is. Stuur me het adres van die site eens via een pm. Zet 'm maar even niet in het topic.
Eens eens kijken wat mijn virusscanner + malwarebytes ervan vindt.

Er zit kennelijk een string in de code van je bravenet gastenboek die ergens op lijkt of zo.

Han:
Ik heb gekeken op de link. Volgens mij is er niks loos en maakt Norton dus een foutje.

Even voor jezelf....plaats eens alleen de code van het "gastenboek van Bravenet" op een site en verder helemaal niks.
Kijk dan eens wat Norton doet. Geeft die dan nog steeds die melding dan even bij Bravenet melden. Dan kunnen zij de false positive doorgeven aan Symantec.

Michele:
Hoi Han,

Bedankt voor het kijken.
Ik heb even een pagina aangemaakt op mijn eigen website, maar als ik er heen ga, krijg ik die melding niet.
Ik denk dat Avast er geen probleem van maakt of hem al opgeslagen heeft of zo...
http://www.michelescreations.net/gasttest.htm

Ik zal morgen eens op mijn werk kijken of ik dan weer die melding krijg, op mijn eigen site en vragen aan iemand die ook een melding had of zij wil kijken, of ze nu weer een waarschuwing krijgt

Had je vanmorgen mijn pm gekregen over dat ik niet in kon loggen?

Han:
Nee niet gekregen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie