java-script problemen

Gestart door Lies, 31 juli 2002, 15:29:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lies

Als ik op een startpagina aan het surfen ben en ik klik ergens op, dan krijg ik deze melding : fout op pagina. Dit gebeurt elke keer bij een java script. Eerder kon ik dus wel gewoon doorklikken, ik heb geen idee wat er verandert is in mijn computer dat hij het nu niet meer doet. Is er een programma wat ik kan downloaden ofzo waardoor ik weer javascript kan lezen ?
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

Kan je nu niet meer doorsurfen dan, als je de melding wegklikt.
Zijn er java dingen die niet werken?

Je kan twee dingen doen Lies.
 - Dit topic even doorlezen :"Virtual Machine" niet meer te downen via Microsoft en de java virtual machine bij sun downloaden en installeren.
- De melding uitzetten in de instellingen van IE zodat je 'm niet meer ziet maar door kunt surfen.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Lies

Bedankt ! Ik heb bij instellingen " java console ingeschakeld " aangevinkt en nu loopt het weer als een trein ! Kan me alleen niet herinneren dat ik hem uitgezet had ? ? ?
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Lies

Shit te vroeg gejuicht, hij doet het toch niet ! Nee ik kan dan niet verder surfen, hij zegt gewoon" Fout op de pagina" en opent hem dus niet. Ik zal vanavond nog even zoeken op de site van Sun.
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

Geef es een url waar je dat hebt Lies.
Eens kijken of het niet misschien aan de pagina ligt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Lies

Ik heb geloof ik de oplossing. Bij startpagina's wordt gebruik gemaakt van pop - up's. Aangezien ik een pop-up stopper er op had zitten werkte het dus niet. Heb nu de p.u.-s.  ;D uitgeschakeld en nu gaat het prima ! Maar hartelijk bedankt voor het meedenken.
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

Mooi dat het opgelost is Lies. Weer lekker verder surfen nu  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!