win xp pro verwijderen en win xp home installeren met bestand behoud kan dat ?

Gestart door yuri, 28 december 2005, 20:39:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

yuri

ik wou graag mijn windows xp pro verwijderen en xp home ervoor in de plaats zetten en miojn bestanden behouden kan dat ?


Eroxnox

kun je iets duidelijker formuleren..
..wat voor bestanden ....hoe is je schijf indeling (partities) ...enz
De wijzen komen uut 't oosten, moar de slimsten komen uut den achterhoek

yuri

al mijn programmas en downloads en ik heb maar 1 harde schijf dus zou dat kunnen

Bugs

Citaat van: yuri op 28 december 2005, 21:14:17
iemand  :-\

Vergeet niet dat een forum bestaat uit vrijwilligers en dat er niemand gespannen voor de pc zit te wachten om een vraag van Yuri te beantwoorden. Een beetje meer geduld zou je sieren.

Om op je vraag terug te komen: waarom wil je downgraden van Pro naar Home?
Je kunt dat niet zomaar doen. Het meest verstandige is om een backup te maken van al je belangrijke bestanden (dat is altijd verstandig) en vervolgens een schone installatie van Home te doen.
Groetjes van Bugs

yuri

ik wil terug naar home edition omdat deze een origineel exenplaar is en draaid beter als de illegale pro

Han

Zoals Bugs al schreef : Het meest verstandige is om een backup te maken van al je belangrijke bestanden (dat is altijd verstandig) en vervolgens een schone installatie van Home te doen
Je wilt immers van je illegale versie af. XP-pro zit toch anders in elkaar dan Home.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

En aangezien je een vraag stelt die betrekking heeft op illegale software gaat dit onderwerp op slot. Geheel conform punt 1 van onze forumafspraken.
Groetjes van Bugs