Hoi
mijn abonnement van mijn virusscanner loopt af
En moet er weer 1 kiezen
Heb nu eset maar die doet niet raar met het logboek geeft steeds fout aan dat hij niet alles heeft gescand.
Welke scanner is nog goed
Nod32 is een prima virusscanner.
Welke error krijg je precies. Welke bestanden kan ie niet scannen?
Ga morgen even kijken Han zal hem scannen en noteren
Wij werken al jaren met Norton
nog nooit een probleem gehad.
hij kan verschillende mappen niet openen
zoals app data
Logboek
C:\Users\Marloes\NTUSER.DAT - kan niet worden geopend [4]
Logboek
C:\Windows\diagerr.xml - kan niet worden geopend [4]
Logboek
C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v3.0\Windows Communication Foundation\SMSvcHost.exe.config - kan niet worden geopend [4]
Logboek
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-DiskDiagnosticDataCollector%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-FileHistory-Core%4WHC.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-GroupPolicy%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-HelloForBusiness%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-HomeGroup Control Panel%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-HotspotAuth%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-IKE%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-International%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-Boot%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-EventTracing%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-PnP%4Configuration.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-Power%4Thermal-Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-ShimEngine%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-StoreMgr%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-WHEA%4Errors.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Kernel-WHEA%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Known Folders API Service.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-LanguagePackSetup%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-LiveId%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-MUI%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-MUI%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-NCSI%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-NetworkProfile%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Ntfs%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Ntfs%4WHC.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Partition%4Diagnostic.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-PowerShell%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-PowerShell%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-PrintService%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-PriResources-Deployment%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Program-Compatibility-Assistant%4CompatAfterUpgrade.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Provisioning-Diagnostics-Provider%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-PushNotification-Platform%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-PushNotification-Platform%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-ReadyBoost%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Regsvr32%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Resource-Exhaustion-Detector%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Resource-Exhaustion-Resolver%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-RestartManager%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Security-LessPrivilegedAppContainer%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Security-Mitigations%4KernelMode.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Security-Mitigations%4UserMode.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Security-SPP-UX-Notifications%4ActionCenter.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SettingSync%4Debug.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SettingSync%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SettingSync-OneDrive%4Debug.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SettingSync-OneDrive%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Shell-ConnectedAccountState%4ActionCenter.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Shell-Core%4ActionCenter.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Shell-Core%4AppDefaults.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Shell-Core%4LogonTasksChannel.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Shell-Core%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-ShellCommon-StartLayoutPopulation%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SmbClient%4Audit.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SmbClient%4Connectivity.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SMBClient%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SmbClient%4Security.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SMBServer%4Audit.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SMBServer%4Connectivity.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SMBServer%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-SMBServer%4Security.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-StateRepository%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-StateRepository%4Restricted.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Storage-ClassPnP%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Storage-Storport%4Health.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Storage-Storport%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-StorageSpaces-ManagementAgent%4WHC.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Store%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-TaskScheduler%4Maintenance.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-TerminalServices-LocalSessionManager%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-TerminalServices-LocalSessionManager%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Time-Service%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-TWinUI%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-TZSync%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-UniversalTelemetryClient%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-User Device Registration%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-User Profile Service%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-UserPnp%4ActionCenter.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-UserPnp%4DeviceInstall.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-VolumeSnapshot-Driver%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-VPN%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Wcmsvc%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WebAuthN%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WFP%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Win32k%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Windows Defender%4WHC.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Windows Firewall With Advanced Security%4ConnectionSecurity.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Windows Firewall With Advanced Security%4Firewall.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WindowsBackup%4ActionCenter.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WinINet-Config%4ProxyConfigChanged.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Winlogon%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WinRM%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WLAN-AutoConfig%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WMI-Activity%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WorkFolders%4WHC.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-WPD-MTPClassDriver%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-WindowsPhone-Connectivity-WiFiConnSvc-Channel.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\ODiag.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\OSession.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Security.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Setup.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\System.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Windows PowerShell.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-n..n_service_datastore_31bf3856ad364e35_10.0.16299.15_none_f41abc9ea7242a7d\dnary.xsd - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-u..tings-windowsclient_31bf3856ad364e35_10.0.16299.125_none_87ede0002e7b81b3\analyticsevents.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-u..tings-windowsclient_31bf3856ad364e35_10.0.16299.125_none_87ede0002e7b81b3\offlineblocklist.json - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\WinSxS\amd64_microsoft-windows-u..tings-windowsclient_31bf3856ad364e35_10.0.16299.15_none_9d37b1b334e7fe13\analyticsevents.dat - kan niet worden geopend [4]
Aantal gescande objecten: 252880
Aantal gevonden bedreigingen: 0
Tijdstip van voltooiing: 10:31:50 Totale scantijd: 209 sec. (00:03:29)
Logboek
C:\Windows\Logs\DPX\setuperr.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Logs\MoSetup\UpdateAgent.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v3.0\Windows Communication Foundation\SMSvcHost.exe.config - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Microsoft.NET\Framework64\v3.0\Windows Communication Foundation\SMSvcHost.exe.config - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\diagerr.xml - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\diagwrn.xml - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\setupact.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\setuperr.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\UnattendGC\diagerr.xml - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\UnattendGC\diagwrn.xml - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\UnattendGC\setupact.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\UnattendGC\setuperr.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\windlp.state-old.xml - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Panther\windlp.state.xml - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\PLA\System\System Diagnostics.xml - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\PLA\System\System Performance.xml - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\security\database\secedit.sdb - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\DataStore.edb - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\DataStore.jfm - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\edb.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\edbtmp.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\tmp.edb - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\Download\684a9c457ca8e58e64ccc7ee0593576c\windlp.state-old.xml - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\Download\684a9c457ca8e58e64ccc7ee0593576c\windlp.state.xml - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\Sysprep\Panther\IE\diagerr.xml - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\Sysprep\Panther\IE\diagwrn.xml - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\Sysprep\Panther\IE\setupact.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\Sysprep\Panther\IE\setuperr.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Application.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\HardwareEvents.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Internet Explorer.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Kaspersky Event Log.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Key Management Service.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Client-Licensing-Platform%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AAD%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Application-Experience%4Program-Compatibility-Assistant.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Application-Experience%4Program-Compatibility-Troubleshooter.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Application-Experience%4Program-Inventory.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Application-Experience%4Program-Telemetry.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Application-Experience%4Steps-Recorder.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-ApplicationResourceManagementSystem%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppLocker%4EXE and DLL.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppLocker%4MSI and Script.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppLocker%4Packaged app-Deployment.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppLocker%4Packaged app-Execution.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppModel-Runtime%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppReadiness%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppReadiness%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppXDeployment%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppXDeploymentServer%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppXDeploymentServer%4Restricted.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-AppxPackaging%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Audio%4CaptureMonitor.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Audio%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Audio%4PlaybackManager.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-BackgroundTaskInfrastructure%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Biometrics%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Bits-Client%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-CloudStore%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-CodeIntegrity%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Containers-Wcifs%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-CoreSystem-SmsRouter-Events%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Crypto-DPAPI%4BackUpKeySvc.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Crypto-DPAPI%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-DeviceManagement-Enterprise-Diagnostics-Provider%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-DeviceSetupManager%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-DeviceSetupManager%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Dhcp-Client%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Dhcpv6-Client%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnosis-DPS%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnosis-PCW%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnosis-Scheduled%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnosis-Scripted%4Admin.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnosis-Scripted%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\winevt\Logs\Microsoft-Windows-Diagnostics-Performance%4Operational.evtx - kan niet worden geopend [4]
Logboek
C:\Users\All Users\Microsoft\User Account Pictures\Default User.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\store.jfm - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\store.vol - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\tmp.edb - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\USS.jtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\Notifications\WPNPRMRY.tmp - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\edb.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\meta.edb - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\meta.jfm - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\remotemetastore\v1\edb.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\remotemetastore\v1\meta.edb - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\remotemetastore\v1\meta.jfm - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\UPPS\UPPS.bin - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\V01.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\V01tmp.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\WebCacheV01.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\WebCacheV01.jfm - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCacheLock.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\LocalState\live#3amarloes74_2\main.lock - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\Settings\settings.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\Settings\settings.dat.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\Settings\settings.dat.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\NTUSER.DAT - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\ntuser.dat.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\ntuser.dat.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\diagerr.xml - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\diagwrn.xml - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\Logs\DPX\setupact.log - kan niet worden geopend [4]
Logboek
Logboek wordt gescand
Versie van database viruskenmerken: 16961 (20180225)
Datum: 25-2-2018 Tijd: 10:28:21
Gescande schijven, mappen en bestanden: Werkgeheugen;C:\Opstartsector;D:\Opstartsector;C:\; D:\
C:\hiberfil.sys - kan niet worden geopend [4]
C:\pagefile.sys - kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\User Account Pictures\Default User.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\swapfile.sys - kan niet worden geopend [4]
dit is wat hij niet kan openen
Hallo,
Doe eens "Schijfopruiming" doe ook systeembestanden opruimen meteen erbij.\
Uitleg: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4026616/windows-disk-cleanup-in-windows-10
Herstart je pc een doe een online scan:
Download de (http://www.imgdumper.nl/uploads9/5751dc31dd294/5751dc31d90d9-ESET_onlinescanner_v2.PNG)
ESET Online Scanner (http://download.eset.com/special/eos/esetonlinescanner_enu.exe) naar je bureaublad.
Eset Online Scanner uitvoeren.
- Dubbelklik op "esetonlinescanner_enu.exe", "Terms of use" opent vink daar "Download latest version of ESET Online Scanner" aan.
- Klik vervolgens op de knop "Accept", wanneer u een melding krijgt van het Gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.
- "Computer scan settings" opent, vink daar "Enable detection of potentially unwanted applications" aan.
- Klik op "Advanced settings", zorg dat daar de volgende items zijn aangevinkt.
- Enable detection of potentially unsafe applications
- Enable detection of suspicious applications
- Scan archives
- Enable Anti-Stealth technology
- Clean threats automatically
- Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner uit, het scannen met Eset gaat dan sneller. ( zet deze na de scan weer aan)
- Klik op "Scan", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
Na het scannen:
- Als er niks word gevonden klik op "Finish", het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
- Zijn er bedreigingen gevonden klik dan op "Show list of results", klik op "Save to text file.." geef als Bestandsnaam "Eset.txt" en plaats het op je bureaublad.
- Klik vervolgens rechts boven op "X" (de bedreigingen zijn dan verwijderd), het scherm "Thank you for trying Eset Online Scanner" mag je ook sluiten.
- Voeg het logbestand met de naam "Eset.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.
Dank Abb ga morgenochtend even doen
Heb nu net behandeling gehad van tandarts en veel pijn
Citaat van: marloes op 26 februari 2018, 17:35:30
Dank Abb ga morgenochtend even doen
Heb nu net behandeling gehad van tandarts en veel pijn
Das niet lekker, doe rustig aan want de scanner kan wel enige tijd draaien voor hij klaar is.
Ik heb gescand hij vond 2 bedreigingen
Maar voor ik kon opslaan was pagina weg
Ik ben weer aan scannen hoop dat nu wel,lukt. Duurt 2 uur
Citaat van: marloes op 27 februari 2018, 11:44:52
Ik heb gescand hij vond 2 bedreigingen
Maar voor ik kon opslaan was pagina weg
Ik ben weer aan scannen hoop dat nu wel,lukt. Duurt 2 uur
Weer met de online scanner?
Want dat hoeft niet meer, liever nu scannen met je eigen Nod scanner.
Oke ga ik dat doen
Logboek
Logboek wordt gescand
Versie van detectie mechanisme: 16975 (20180227)
Datum: 27-2-2018 Tijd: 20:57:03
Gescande schijven, mappen en bestanden: C:\
C:\hiberfil.sys - kan niet worden geopend [4]
C:\pagefile.sys - kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Network\Downloader\edb.log - kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Network\Downloader\qmgr.db - kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Network\Downloader\qmgr.jfm - kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Search\Data\Applications\Windows\edb.jtx - kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Search\Data\Applications\Windows\Windows.edb - kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Search\Data\Applications\Windows\Windows.jfm - kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\LfSvc\Geofence\GeofenceApplicationID.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\LfSvc\Geofence\S-1-5-18_NonPackagedApp\Geofence.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\swapfile.sys - kan niet worden geopend [4]
C:\System Volume Information\ISwift3.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\System Volume Information\kliddb.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\System Volume Information\klmeta.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\System Volume Information\klobjdb.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\store.jfm - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\store.vol - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\tmp.edb - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Comms\UnistoreDB\USS.jtx - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\Notifications\WPNPRMRY.tmp - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\edb.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\meta.edb - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\metastore\meta.jfm - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\remotemetastore\v1\edb.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\remotemetastore\v1\meta.edb - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\SettingSync\remotemetastore\v1\meta.jfm - kan niet worden geopend [4]
Logboek
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\UsrClass.dat.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\V01.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\WebCacheV01.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCache\WebCacheV01.jfm - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Microsoft\Windows\WebCacheLock.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\LocalState\live#3amarloes74_2\main.lock - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\Settings\settings.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\Settings\settings.dat.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.SkypeApp_kzf8qxf38zg5c\Settings\settings.dat.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.Cortana_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.Windows.ShellExperienceHost_cw5n1h2txyewy\Settings\settings.dat.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe\Settings\settings.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe\Settings\settings.dat.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\AppData\Local\Packages\Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe\Settings\settings.dat.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\NTUSER.DAT - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\ntuser.dat.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Users\Marloes\ntuser.dat.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\appcompat\Programs\Amcache.hve - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\appcompat\Programs\Amcache.hve.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\appcompat\Programs\Amcache.hve.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\ServiceProfiles\LocalService\NTUSER.DAT - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\ServiceProfiles\LocalService\NTUSER.DAT.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\ServiceProfiles\LocalService\NTUSER.DAT.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\ServiceProfiles\NetworkService\NTUSER.DAT - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\ServiceProfiles\NetworkService\NTUSER.DAT.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\ServiceProfiles\NetworkService\NTUSER.DAT.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\DataStore.edb - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\DataStore.jfm - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\edb.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\edbtmp.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\tmp.edb - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\catroot2\edb.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\catroot2\{127D0A1D-4EF2-11D1-8608-00C04FC295EE}\catdb - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\catroot2\{127D0A1D-4EF2-11D1-8608-00C04FC295EE}\catdb.jfm - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\catroot2\{F750E6C3-38EE-11D1-85E5-00C04FC295EE}\catdb - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\catroot2\{F750E6C3-38EE-11D1-85E5-00C04FC295EE}\catdb.jfm - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\BBI - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\BBI.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\BBI.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\DEFAULT - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\DEFAULT.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\DEFAULT.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\RegBack\DEFAULT - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\RegBack\SAM - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\RegBack\SECURITY - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\RegBack\SOFTWARE - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\RegBack\SYSTEM - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SAM - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SAM.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SAM.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SECURITY - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SECURITY.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SECURITY.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SOFTWARE - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SOFTWARE.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SOFTWARE.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SYSTEM - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SYSTEM.LOG1 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\SYSTEM.LOG2 - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\DataSharing\Storage\DSS.log - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\DataSharing\Storage\DSTokenDB2.dat - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\DataSharing\Storage\DSTokenDB2.jfm - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Notifications\WPNPRMRY.tmp - kan niet worden geopend [4]
C:\Windows\System32\LogFiles\WMI\LwtNetLog.etl - kan niet worden geopend [4]
Aantal gescande objecten: 285865
Aantal gevonden bedreigingen: 0
Tijdstip van voltooiing: 21:29:47 Totale scantijd: 1964 sec. (00:32:44)
Hallo,
Dit zijn allemaal log bestanden, waarschijnlijk zijn die te groot of staan op slot door Windows om gescand te worden.
Ik gebruik Nod niet (is wel en goede scanner), anders zou je als hij is verlopen moeten verwijderen en daarna opnieuw installeren.
Hoe verwijderen: https://support.eset.nl/kb2788/
Ik gebruik Nod32 wel. Wanneer krijg je die melding. In een popup na het scannen, of open je een logbestand? Ik zie dit niet, op geen van de 4 pc's met Nod32.
Je kunt ook om hulp van Eset vragen. Zeg dat je gescand hebt en dat er veel niet geopend kan worden.
Vraag of dit normaal is. Plak je log in een tekstbestand en sla het bestand op. Stuur dat bestand mee bij je vraag hier: https://www.eset.com/nl/klantenservice/stel-een-vraag/
Ik open het logboek omdat hij dat aangeeft. En dan geeft hij aandat hij dit allemaal niet scand.
Ik ga het vragen bij eset Han
Abb ik zal bij jou link ook even kijken
Hallo,
Je hoeft je hier niet druk om te maken hoor: https://support.eset.nl/kb2155/
Wat apart is, is dat Nod32 bij Marloes na de dagelijkse scan aangeeft dat ze het log moet controleren.
Er zijn altijd windows systeem bestanden die niet gescand worden maar omdat dat standaard is krijg je daar geen meldingen over.
Wij krijgen dat op geen van de 4 computers die Nod32 draaien. Dat is er één met Win10 en zijn er drie met Win8.
Welke versie van Nod32 heb je Marloes. Dat kun je zien op 2 plekken:
- Als je op het icoontje van Eset wijst wat naast het klokje in de systeemwerkbalk rechts onderin je scherm staat dan krijg je een klein balkje te zien met versie-info.
- Dubbelklik op Eset icon in je systeemwerkbalk. In het venster van Nod32 aan de linkerkant klikken op "Bijwerken". Rechts bovenin zie je welke versie je hebt.
De laatste versie van Nod32 is versie 11.0.195.9
Citaat van: Han op 01 maart 2018, 13:26:59
Wat apart is, is dat Nod32 bij Marloes na de dagelijkse scan aangeeft dat ze het log moet controleren.
Er zijn altijd windows systeem bestanden die niet gescand worden maar omdat dat standaard is krijg je daar geen meldingen over.
Wij krijgen dat op geen van de 4 computers die Nod32 draaien. Dat is er één met Win10 en zijn er drie met Win8.
Daarom is het aan te raden om eens in de zoveel tijd een spyware scan of een online je systeem mee na te laten kijken.
Gratis Malwarebytes
Eset online scan
Emsisoft Emergency Kit
Handleiding[/uirl] (https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=298&t=20144)
Ik heb versie 10. Zag ik gisteren
Da's altijd een goed idee als backup. Met detectiesoftware blijf je hoe dan ook altijd achter de feiten aanhobbelen.
Misschien dan ook NOD32 eens helemaal verwijderen en dan de nieuwste versie installeren, Marloes.
Download eerst de installer ervoor van de site van Eset voordat je de huidige installatie verwijderd.
Ga ik doen
Het blijft zo snap er niks van
Ik heb een andere scanner genomen.
Dus deze kan dicht
Heb je dan ook al contact opgenomen met Eset erover via dat webformulier?
Beetje zonde om je licentiente laten verlopen als er niks loos blijkt, toch?
CiteerJe kunt ook om hulp van Eset vragen. Zeg dat je gescand hebt en dat er veel niet geopend kan worden.
Vraag of dit normaal is. Plak je log in een tekstbestand en sla het bestand op. Stuur dat bestand mee bij je vraag hier: https://www.eset.com/nl/klantenservice/stel-een-vraag/
Hallo,
Zeker zonde, net zoals Han zegt er is niks aan de hand bepaalde zones kunnen niet mee gescand worden.
Wil je duidelijker antwoord neem contact op met Eset je heb niet voor niks een abonnement.
Eset is en blijft een goede scanner, dus wil je 100% duidelijkheid vul het weiformulier in?
Ga dit straks gelijk doen het is zeker zonde
zo heb de mail verstuurd naar eset
ben benieuwd
en ik heb een versie 11.0159 er op heb nod32 internet securitie erop gezet en verlengd hij is nu aan het scannen
Ik ken de errors van "Eset Internet Security" niet. Wij hebben alleen de virusscanner Nod32 van Eset.
Afwachten maar wat ze je vertellen. Zoals abbs al schreef kunnen virusscanners sommige systeembetsanden niet scannen. Dat is een normale gang van zaken.
Alleen hoor je daar dan geen melding van te krijgen.
Geef ze desnoods een link naar dit topic. Dan kunnen ze zien waar we het over gehad hebben.
Ga ik doen wacht hun reactie af. Heb nog niks gehoord van ze.
Volgend jaar zal ik wel nod32 doen heb denk verkeerde besteld vorige keer
Ik heb emisoft laten uitvoeren alles was oke