Tip:versturen via bcc

Gestart door Zandman, 11 juni 2002, 19:49:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zandman

Remedy schreef:

Wat ik dus ook altijd heel irritant vind, is, als mensen me een mail sturen, waarin zo'n 100 adressen van anderen staan. Dé ideale manier om een virus binnen te halen, want als die ander op allen beantwoorden klikt, komt jouw naam ook in zijn/haar adresboek te staan.

Tip: als je een mail wilt doorsturen naar meerdere mensen, haal dan eerst de adressen allemaal weg en verstuur dan via BCC (blind copy). Kleine moeite, groot plezier  
groetjes, Remedy
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Helen

Omdat ik dit nog steeds erg belangrijk vind en er rond de feestdagen allerlei kerstmails circuleren, wil ik dit topic nog eens onder de aandacht brengen.
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Goed idee. Heb al een paar mailtjes gekregen, waarin je het hele adresboek van die mensen ziet wat vast niet de bedoeling was  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Ad

ik kopieer altijd het bewuste bericht, en plak het daarna in een nieuw bericht. misschien iets meer werk maar ik vind het knap l...... dat al die andere personen die adressen van andere zien!! inderdaad

Han

Zoals jij het doet kan het ook  ;)
Maar....., je kunt het best bij één mailtje houden hoor Ad. Dat scheelt een hoop kopieren en plakken.
Alleen dan niet alle adressen in het vakje naast "aan" zetten, maar in het vakje naast "BCC". Dan ziet niemand het adres van de anderen  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!