melding scriptfout in outllook

Gestart door Fraebor, 14 januari 2003, 12:09:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fraebor

Hallo, ik heb een melding van een scriptsfout bij sommige mailtjes

Ik ben lid van een tweetal mailinglists bij Yahoo. Yahoo verstuurt een reclame script bij sommige mail.
Wanneer deze er op komt krijg ik de volgende mededeling in een aparte window:

Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina.
Regel: 2
Teken: 9
Fout: ongeldig teken
code: 0
URL: mhtml:mid//[willekeurig nummer]/

Wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina? (ja/nee)

Vervolgens kan ik dan ja of nee kiezen en dan kan ik het mailtje gewoon lezen en kan ik er alles mee doen.

Ik heb al van alles geprobeerd, dingen bij de beveiliging veranderd en zo, maar het blijft steeds terugkomen. Ik werk met XP, en outllook Express. Mijn vraag is hoe krijg ik deze melding weg?
Alvast bedankt, Groetjes, Fraebor

Martijn

Aangezien Yahoo webmail is ga ik er vanuit dat de onderstaande manier de oplossing is:

De script beveiliging kun je uitzetten in Internet Explorer
Ga naar opties, internetopties dan het tabblad geavanceerd, en als er dan een vinkje staat voor het hokje voor de tekst melding van elke scriptfout dat uitvinken.

In hetzelfde tablad even een vinkje zetten in het hokje voor de tekst foutopsporing in scripts uitschakelen. Als het goed is is nu je probleem opgelost
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Helen

Francine, krijg je die melding ook als je rechtstreeks bij Yahoo leest of alleen in je Outlook?
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Als het de setting is die Martijn eerder aangaf hier dan moet zij die melding ook af en toe op Internetpagina's gezien hebben.
Met de oplossing die Martijn geeft is dat ook opgelost  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Fraebor

Hallo ben ik weer :)

Allereerst dank voor de reacties, maar de settings zo als Martijn ze heeft aangegeven die stonden al zo in de browser. Vandaag ben ik het probleem nog niet tegen gekomen. Als ik rechtstreeks lees bij yahoo dan krijg ik de melding niet. Dus ik heb nog nergens verandering in aangebracht tot nu toe.

Ik kijk het nog even aan, vandaag dus geen meldingen gehad. Als het zo blijft dan is het een raadselachtig probleem wat zich van zelf op heeft gelost.

Computers, het blijven rare dingen........................... :-X
Veel groeten, Fraebor

Han

Misschien kan je het probleem eens mailen aan de beheerder van je Yahoo mailgroep. Misschien hebben zij dit al vaker gehoord en hebben ze een oplossing?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Martijn

Zoiets zat ik ook te denken, want de foutmelding die er staat is een melding die je normaal krijgt in IE. en dus een typische HTML fout, dit zou alleen in Outlook kunnen gebeuren als de e-mail in HTML is.

Terwijl ik zo aan het typen ben, zie ik het scherm van Yahoo groups voor me en als ik me niet vergis kun je daar op een daar aangeven of je nieuwsbrieven/email in HTML of niet in HTML wilt ontvangen.

Om dit te controleren ga je in de group in het welkomsscherm helemaal naar rechts en klik je op Edit my membership


In het volgende scherm helemaal onderaan staat Message format

Zet hier een vinkje in hetzelfe hokkie als op het plaatje, dan op save en hopelijk ben je dan echt van het probleem af.
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Helen

Francine, ik heb even bij Yahoo gekeken en bij jouw instellingen staat, dat je de mail in HTML ontvangt, dat geldt overigens voor alle leden van de groep.
Je zou Martijn's tip even moeten proberen, kijken of dat de oplossing is.
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Fraebor

Hoi Remedy en Martijn

Ik wil het wel proberen hoor, maar dan mis ik al die leuke plaatjes, achtergronden foto's en weet ik wat allemaal. Sinds gisteren geen meldingen meer gehad vreemd genoeg, dus ik wacht even af hoe het de komende dagen gaat. Blijft het terugkomen dan zet ik het even zo. Maar het gekke is is dat het er zomaar op stond een week geleden, en nu lijkt het er op alsof het als sneeuw voor de zon verdwenen is.

Ik snap er geen jota van, maar als het weg blijft, dan is dat in ieder geval mooi meegenomen.  :uhhh

Ik ga nu eerst  even  :hamburger en  :bakkie !! En daarna moet ik mijn site weer eens grondig gaan verbouwen heb ik gezien  :-X :-X

Zo blijft een mens lekker bezig ;)

Hartelijk dank tot dus ver, ik denk dat het topic hiermee wel kan worden afgesloten. Kom ik er ooit achter waar het probleem vandaan kwam, dan laat ik dat wel even weten.
Veel groeten, Fraebor

bjo

mooi dat het opgelost is misschien dat het een foutje van de server is geweest affijn we doen deze maar op ok  :)
[move]there is no power like xp power[/move]