bijlagen outlook express vanzelf verwijderd?

Gestart door bjo, 20 december 2002, 11:15:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bjo

outlook express verwijderd opeens alle bijlagen van mijn e-mails en ziet alles als onveilig zelfs de kerst groetjes van familie uit het buitenland.
heb ik een verkeerde instelling of is het een bug of komt het door de laatste update ?
iemand een idee ?
[move]there is no power like xp power[/move]

Helen

Heb je iets veranderd in je instellingen?

Bij extra - opties - beveiliging, staat daar "opslaan en openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan" toevallig aangevinkt?
NON BLATERARE, SED POLIRE!

bjo

nee die staat niet aangevinkt
[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Ik heb hier ook alle updates geinstalleerd Bjo, en heb het probleem wat jij beschrijft niet.

Het lijkt erop alsof de optie die Remedy noemt bij jou toch actief is. Dan gebeurt namelijk hetgeen wat jij beschrijft.
Probeer es het volgende. Vink die optie aan, en klik dan op OK om op te slaan. Open dan dat optiescherm weer en vink de optie weer uit. Weer op OK klikken om nogmaals op te slaan.

Heb je nog andere programma's draaien ter beveiliging waarin een optie zoals die in Outlook Express zit, zou kunnen zitten?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Ik heb bij Mangeltje daarstraks geupgrade van IE en Outlook Express 5.5 naar versie 6 (SP1). Zij had dit probleem ook daarna.
Met de methode die ik hierboven beschreef was het bij haar net opgelost.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bjo

het was niet aan gevinkt han maar ik heb het wel een paar keer aan en uit gezet zoals jij zij en nu werkt het weer  ;)

dus gooi ik het gelijk weer op slot hier :)
[move]there is no power like xp power[/move]