Auteur Topic: Hulp op afstand  (gelezen 539 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline john

  • Super Member
  • *****
  • Berichten: 549
Hulp op afstand
« Gepost op: 06 januari 2020, 11:23:57 »
Microsoft biedt de mogelijkheid in o.a. Windows 10 om op afstand hulp te bieden.
http://windowsbulletin.com/nl/use-windows-remote-assistance-on-windows-8/
Voordat ik een ander om medewerking gaat vragen, wil ik eerst graag weten of het volgende kan.
De door Microsoft geboden mogelijkheid zal hier zeker niet voor zijn ontwikkeld uiteraard, althans dat mag ik veronderstellen.
Ik was zo bijdehand om mijn iPhone kwijt te raken dat op zich is een klein probleem maar een veel groter probleem is nu het feit dat ik niet meer kan inloggen op een bankrekening en on line transacties met een credit card niet kan afronden, ik kan immers geen E-code generen.
Nu vraag ik me af, als ik met een pc in NL, zelf zit ik nu aan de andere kant van de wereld, contact kan maken met deze tool en ik dus als het ware volledige beschikking heb over de pc die hulp op afstand toestaat, kan ik dan gewoon inloggen via het account van de mede rekening houder die wel in NL zit. Ik kan dan de rekening weer inzien, transacties verrichten en nog meer.
Op de hierboven genoemde link, adviseren ze om Download PC Repair & Optimizer tool te downloaden en laten uitvoeren. Iemand hier goede ervaringen mee of.....laat maar zitten.
Ik hoor het graag.

Offline Han

  • Admin
  • Super Member
  • *****
  • Berichten: 29,529
  • Geslacht: Vrouw
  • PC-vragen worden alleen via 't forum beantwoord!
    • Han's Kattekids
Re: Hulp op afstand
« Reactie #1 Gepost op: 06 januari 2020, 19:25:50 »
Ik vertrouw die tools niet. Er wordt héél veel gebruik van gemaakt om mensen op te lichten.
Waarom neem je geen contact op met je bank hierover. Dan kun je na legitimatie een andere inlogcode krijgen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Offline john

  • Super Member
  • *****
  • Berichten: 549
Re: Hulp op afstand
« Reactie #2 Gepost op: 07 januari 2020, 05:59:19 »
Die tool laat ik dus maar voor wat het is.
Ik heb inmiddels al een oplossing gevonden voor het inloggen, was alleen erg nieuwsgierig wat de mogelijkheden zijn met hulp op afstand in een situatie zoals omschreven. In ieder geval gelukkig weer eind goed, al goed en jij weer bedankt voor je antwoord en advies.
Gooi er maar een  :slotje op.