Abbs kan ik mijn logs weghalen als je ze bekeken hebt? Omdat er op internet weinig te vinden is hierover zullen we via google snel op dit topic uitkomen.
Ik vind het niet zo nodig dat iedereen kan zien wat ik allemaal geïnstalleerd heb en wat ik voor snelkoppelingen heb.
Ik denk dat het geen adware is. Wat jij al schreef staat op helpmij ook:
SSO (SSOGateway.aspx) is een Single SignOn pagina, zodat je eenvoudig via Facebook of Twitter kan inloggen om bijvoorbeeld op die site te reageren op nieuwsberichten.
En Gigya is inderdaad zo een provider.
Het is gewoon vertrouwd, maar het oogt alleen een beetje triest en argwanend met die redirect.
Het blijft raar dit ik hem wel zie maar niet altijd en dat Bugs hem nooit heeft gezien. Bugs heeft geen Facebookpagina, ik wel.
Ik zie de SSO pagina nooit in IE of Firefox, alleen in Chrome. Waarschijnlijk is ie ontworpen om nooit te zien maar gaat dat soms mis in chrome.
Er zijn meer sites die moeite hebben met chrome. Toch gebruik ik Chrome al jaren als standaard browser.
De andere browsers gebruik ik als backup en daarin check ik ook of PCN goed functioneert na een software-update.