Wat me trouwens opvalt, ik heb in de loop van vandaag al diverse keren het volgende bericht zien verschijnen na invoeren zoekopdracht in Google:
Onze systemen hebben ongebruikelijk verkeer van uw computernetwerk vastgesteld. Op deze pagina wordt gecontroleerd of de verzoeken daadwerkelijk door u worden verzonden en niet door een robot. Waarom gebeurt dit?
Ik vink dan, ik ben geen robot aan, en krijg dan de bekende beelden te zien van hoeveel verkeersborden, auto's enz. Nu ben ik niet de beroerdste om dat te doen, maar telkens opnieuw verschijnt er dan weer een ander plaatje met dito verzoek. Daar word ik een beetje moe van. Dus, pc uit, Wifi uit en weer aan en opgelost. Maar even zo vrolijk na een aantal nieuwe zoekopdrachten begint het weer van voren af aan.
Heeft het wijzigen WiFi modem van WPA naar WPA2 hier iets mee te maken. Vind het vreemd dat dat dit nu uitgerekend gebeurd, voorheen nooit geen last van gehad. Aangeven dat je geen robot bent, tot dusver enkel als je een website bezocht en b.v. een bericht wilde versturen.