Overige categorien > Virussen, Hoax en Anti-Virus programmatuur

Eset vind map C:\$Windows.~BT

(1/3) > >>

feao :
Gisteren de update opgehaald van Eset8 naar Eset9 en nu vind Eset de map C:\$Windows.~BT en geeft hij alles in deze map aan als foutmeldingen...
Kan ik deze map C:\$Windows.~BT zonder problemen verwijderen want ik heb de instellingen voor Win 10 op verborgen gezet aangezien  ik die niet wil op deze laptoppen..
Ik hoop dat ik deze vraag op de juiste plek heb neergezet zo niet alvast excuus ervoor Han...

Han:
Ja denk het wel dat je die map zo weg kunt gooien. Daarin zitten de installatiebestanden voor de install van win 10.
Mocht je ooit toch win 10 willen installeren dan download je die files gewoon opnieuw.
De map is ook aardig groot heb ik hier en daar gelezen.

LOL, de Telegraaf gaf aan dat Win10 een onaangename verassing is en Eset vindt Win10 fout.  ;D

feao :
Goedemorgen Han,

hartelijk dank voor je reactie Han dan ga ik zo meteen de map met een  gerust hart verwijderen. Ik heb wel even gespiekt voor je voor ik de map verwijder van beide laptops..
De map $Windows.~BT is 6.92 GB en ze heeft 3.594 mappen met 17.181 bestanden er in.
Een hele fijne maandag Han voor je vandaag..

feao :
ik ben zo  >:(
Wil ik die map verwijderen kan ik dat niet, ik moet de administrator zijn en dat is ik volgens mij toch echt..
Op de map eigenschappen aangeklikt en mezelf aangemeld als de administrator, maar ho maar met verwijderen...
Han wat moet ik doen om  mezelf als administrator aan te melden zodat ik wel die....map kan verwijderen...

Is ik weer ik heb opnieuw opgestart na rechts geklikt te hebben op de map $Windows.~BT,  eigenschappen,  beveiliging, bewerken alles aangevinkt voor administrator en gebruiker, op toepassen en oke geklikt en opnieuw de map opgehaald en nu gaf ze aan na bericht: Fout toepassing beveiliging aan
 $Windows.~BT\Sources\SafeOS\boot.isd
maar de map verwijderen gaat nog steeds niet.

Ter aanvulling Han,
bij Gebruikersaccount, accounttype, sta ik als Administrator aangemeld zoals het behoort te zijn dus waarom ik die map alsnog niet kan verwijderen is mij een raadsel...

Han:
Geen idee. Rechtsklikken erop en kijken wie de eigenaar van de map is. Evt rechten overnemen.
Verder kun je niet veel doen eraan.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie