Han, ik zie dat die BSOD telkens verwijzen naar Trusteer. Dat is een app die ING aanbeveelt c.q. min of meer eist bij internet bankieren. Dus lijkt me dat ik het bedrijf achter deze software op de hoogte ga stellen van een bug in hun prog. waardoor ik om de 2 of 3 dagen met een BSOD wordt geconfronteerd.
Ook heb ik die betrouwbaarheidscontrole geraadpleegd. Dit geeft aan: besturingssysteem werkt niet meer (ja, vanzelfsprekend dat was de BSOD) met vermelding van versie en foutdetails. Kan ik daar nog wat meedoen met die gegevens of herleiden die uiteindelijk naar de app Trusteer.
De melding <....reageert niet> vind ik er niet in terug, ook niet dat Mozilla is gecrashed.
Zie verder dat er van 28/12 t.e.m. 8/1 niks aan de hand is geweest. Probleem startte op 9/1 met als opgaaf van reden; de computer is niet juist afgesloten. Dat kan van alles zijn geweest, tot aan stroom uitval toe. Weet ik niet meer, gebeurt hier vrij (on)regelmatig.
Tot zover mijn bevindingen. Als je het wilt opknippen om in dit topic enkel en alleen de BSOD te behandelen, prima.
Dan zal ik indien nodig een topic <reageert niet> en <Mozilla crashed> aanmaken.
Graag je advies zodat ik e.e.a in de juiste volgorde kan uitvoeren. Vanzelfsprekend mijn dank voor dat alles.