Karaoke dvd zonder zang

Gestart door jeanette1970, 03 oktober 2007, 19:00:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeanette1970

Ik heb karaoke nummers op de pc staan met zang en ondertitel. Deze numers heb ik op een dvd gebrand met Nero Vision. Het resultaat is een dvd met muziek, en de ondertitels maar de zang staat er niet op.  (zowel afgespeeld in de dvd speler als de pc). Iemand enig idee hoe dit kan? Heb ik iets fout gedaan mss, geen idee.

Doy

Bij mijn weten, heb je niets fout gedaan...
Dacht, dat de bedoeling van karaoke was, dat je de zangpartij van de zanger of zangeres geheel voor je rekening neemt.
M.a.w. Jij zingt het lied met de begeleiding van de muziek op de DVD.
Je kan dus zo je eigen originele opname creëren.

jeanette1970

Nou ja, je hebt vaak meerdere versies, met en zonder zang. Deze is dus met. Tenminste, als ik de nummers op de pc afspeel( die al op de pc staan). Vaak kun je op originele dvd's kiezen, met of zonder zang.

Doy

O... Je weet al heel veel meer dan ik. Moet je derhalve het antwoord schuldig blijven. :-[

Han

Misschien is de data beveiligd.
Probeer het nog eens te branden maar dan voor het aanzetten van nero vision eerst "Anydvd" opstarten. Dat is een programma wat dit soort beveiligingen opheft (helaas geen gratis programma).
Bijkomend voordeel van Anydvd is dat je dvd-speler ook regiovrij wordt. Kan makkelijk zijn.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Aangezien er geen antwoord meer komt van de topicstarter sluiten we dit onderwerp maar af. :locked
Groetjes van Bugs