Microsoft Word probleem

Gestart door Jaltor_nl, 02 december 2003, 16:43:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jaltor_nl

ik heb een probleempje, als naar Microsoft Word wil, laad deze alleen maar, en geeft uiteindelijk het bericht:

''Deze toepassing is niet geinstalleerd, voer setup uit vanaf de locatie waar u de toepassing oorspronkelijk hebt geinstalleerd.''

Word start dus niet op. Het gebeurde nadat ik een nieuwe optische muis van Logitech heb geinstalleerd.
Wie weet het? Ik heb al geprobeerd Microsoft Wordt te herinstalleren met de Microsoft Works cd, maar geen resultaat.

Jaltor_nl

Ik heb net de nieuwe muis van Logitech er afgehaald, maar het probleem is daarmee niet verholpen, dus het ligt niet aan de muis (denk ik).

Verder zou ik niet weten hoe dit probleem zo gekomen is, ik heb gister nog met Word gewerkt, en ik heb ook geen foutmelding gehad.  :-X :(

Zandman

Welk besturingsysteem draai je je zou namelijk eventueel als je windows ME of XP draait een herstelpunt kunnen nemen van voor de installatie van die muis.
Of in ieder geval van het moment dat word nog wel goed opstarte .
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Jaltor_nl

Ik heb 98SE, dus dat zit er niet in, verder nog ideeen?

Omdat Word hier best wel veel gebruikt wordt is dit best wel een probleem, zijn er nog andere opties? (nieuwe word kopen, ander goed tekstverwerkprogramma tijdelijk gebruiken). Maar ik wil wel proberen het zelf op te lossen natuurlijk.  :-\  :(

Han

Welke versie van MSWord gebruik je?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jaltor_nl


Gert

Gebruik de een temp cleaner?
Het programma schrijft enkele tmp bestanden naar deze map, verwijder je deze dan heb je steeds de instal cd nodig, althans bij mij is dat opgevallen. Heb hier de versie 2002

Locatie: +21.3 NAP

Jaltor_nl

tsja ik gebruik wel programma's om overbodige temp files te cleanen, maar die temp files zijn dan dus niet overbodig.
Ik zal kijken of ik die install cd nog ergens kan vinden.

Jaltor_nl


bjo

[move]there is no power like xp power[/move]