van WMA naar mp3

Gestart door Format Arie, 24 januari 2003, 13:13:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Kent iemand een (vooral makkelijk) freeware programma, waar ik WMA bestanden mee om kan zetten naar MP3?
Mij lukt het nu alleen als ik eerst cd brand, en daarna omzetten naar mp3. Maar natuurlijk wil ik ook er mp3 van kunnen maken zonder eerst te hoeven branden.
Ik zie wel veel programma's die WAV bestanden omzetten naar MP3, maar niet WMA.

Han

Ik heb het freeware proggie dBpowerAMP Music Converter 9.0 gevonden bij download.com.

Omschrijving ervan =
"One of those must have utilities, indispensable for converting audio files from one format to another. Part of dMCs formidable arsenal, is its ability to rip music straight from Audio CDs!, or LPs [optional install]. Straight out of the box dMC can convert to and from Wave, Mp3 and from CD Audio (CDA) files. Codec downloads add Windows Media Audio v8 (WMA), Ogg Vorbis and many more types to the table. Features include:
- Volume Normalization (have all audio tracks use same volume.)
- ID Tag preservation & Editing
- keep those ID tags between conversions,
- Explorer Audio Info Pop-ups (geen idee wat dat is  ::) )
- Display useful information on an audio file in explorer
- Convert To - simplest way of converting right click on a file and select Convert To."

Daar zou het dus mee moeten lukken. Lijkt een mooi proggie  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Hehe, op herhaling met je vraag Arie?  ;)
Zie dit topic.

Er is zo goed als niets te vinden op dit gebied wat niets kost. wel veel shareware programma's maar alleen bovenstaande is freeware.
Ik zie dat ik hetzelfde proggie gevonden heb als zandman toen in dat andere topic. Verder kan ik niks vinden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Zelfde vraag? 1. Die vraag is nog uit mijn jeugd ;D. En 2,als het dezelfde is snap ik mijn eiegen vraag niet. Dat program heb ik wel eerder gehad. Zie vooralsnog geen mogelijkheid om van harde schijf af wma te wijzigen in mp3, wel van rom.
Maar ik zal het nog eens goed bestuderen.Ik heb inmiddels zoveel linken naar programma's dat ik haast niet meer op pcn ben, zoveel uit te zoeken. :)

Han

Als je een gemakkelijk programma vind dat ook nog es freeware is laat het dan hier even weten  :)



Edit Bugs : Het is inmiddels 21 september 2003. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!