mappen vanzelf afgesloten en vastlopers

Gestart door milanomi, 31 oktober 2006, 19:52:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

milanomi

Hallo,

Bij het openen van bepaalde mappen (bv. "mijn muziek") krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden in Explorer.exe.
Ook gebeurt het regelmatig dat mijn pc vastloopt tijdens het opstarten. Na een reset lukt het dan weer wel.
Ik heb geen originele cd van XP meer.
Wie kan mij helpen???

Han

Zorg in ieder geval dat je PC virusvrij en spywarevrij is. Lukt het daardoor niet om je PC foutvrij te laten werken dan zal je een verse installatie van WinXP moeten doen. Iedere windows-gebruiker loopt daar af en toe tegenaan. Dat je geen orginele WinXCD meer hebt is daarbij niet handig. Wil je daarmee zeggen dat je nu een illegale versie van XP draait of heb je je PC gekocht met de Windows-installatie er al op geinstalleerd?
In dat laatste geval zou je een recovery-cd moeten hebben waarmee je de PC kunt herstellen in de staat waarin hij was toen je 'm voor de eersate keer aanzette.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

milanomi

Heb de pc inderdaad gekocht met XP en er blijkt idd een illegale versie op te zitten. Ik wil nu een nieuwe versie erop zetten, maar dan wil ik wel eerst mijn muziekbestanden kopieren naar een paar dvd-tjes. Maar dit lukt dus niet, omdat deze map niet te openen is :huh

Han

Ik zou in jou geval direct Microsoft waarschuwen als je betaald hebt voor je XP.

Je geeft geen antwoord op de vraag of je PC virusvrij en spywarevrij is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

milanomi

Heb als laatste gescanned met Hitman Pro, maar zodra deze mijn documenten ging scannen werd ook deze afgebroken.

Bugs

Hitman Pro is nu niet bepaald het beste programma om op je pc los te laten. Hitman Pro wordt door een heleboel mensen niet voor niets geschreven met een "S" ervoor.
Groetjes van Bugs

Han

Ik ben bang dat hitman pro al teveel kapot heeft gemaakt en dat je een schone installatie zal moeten doen.
Of je daar een cd voor hebt laten we hier buiten beschouwing. Dat is iets wat je zal moeten regelen tussen jou en de verkoper van je PC en/of microsoft

Doe eens nog maar een online virusscan bij kaspersky en download, installeer, update en draai AdAware.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

milanomi

Oké, dan ga ik dat eerst ff proberen.... Bedankt.

Edit Bugs: Het is inmiddels 13 december 2006.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.