Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
1
Windows 7 / Re: Setpoint wil niet installeren
« Laatste bericht door Han Gepost op 02 januari 2019, 11:20:50 »
Tnx voor het terugmelden.
Top dat alles weer werkt. Mail vragen inderdaad in een ander forumonderdeel.


Ik sluit deze vraag af. We sluiten hier afgehandelde topics af om te voorkomen dat een spammer het hele forum vol kan plempen in nog open staande topics. Dat is in het verleden hier gebeurd.
2
Windows 7 / Re: Setpoint wil niet installeren
« Laatste bericht door Knakkie Gepost op 02 januari 2019, 09:37:30 »
Goedemorgen Han,

Sorry het heeft even geduurd voor ik weer antwoord, maar ja al die dagen feesten  :uno

Ok in de tussentijd heb ik wel het volgende gedaan, omdat ik meerdere programma's had die niet wilde installeren.
Ik heb een andere versie Windows 7 op een stick gezet, en die maar eens ge´nstalleerd.
( Dit omdat ik het zo verschrikkelijk zat was met verschillende problemen )
En als eerste Setpoint maar eens ge´nstalleerd, wat gelijk zonder problemen ging.
Ook de overige programma's installeren was geen probleem meer.

Dus mijn probleem met installeren is niet meer aan de orde.
Ik wil je wel even bedanken voor de hulp.

Nu nog even kijken of ik mijn probleempje met de mail kan oplossen, dan ben ik klaar.
Maar ik denk dat dat weer in een andere topic moet, als ik er niet uitkom.

Met vriendelijke groet
Knakkie
3
Windows 7 / Re: Setpoint wil niet installeren
« Laatste bericht door Han Gepost op 28 december 2018, 23:35:34 »
Tnx voor je compliment t.a.v. het forum.  :goed

Nu eerst tijd nemen voor een malware check.
4
Windows 7 / Re: Setpoint wil niet installeren
« Laatste bericht door Knakkie Gepost op 28 december 2018, 21:29:27 »
Hallo Han,

Dank je wel, ja ik was op zoek naar een oplossing, en vond deze site met erg veel info.
Mooie site, en goed onderverdeelt.

Ik gebruik momenteel even Windows Defender, die ook uitzetten ?

Van die Malware ga ik even doorspelen, bedankt.

Ik heb daarnet even hulp gehad van iemand die er een beetje meer vanaf weet als ik.
Nu bleek dat ik idd niet de juiste rechten had, dat is opgelost, en file is hernoemd.

Echter dit gaf nog geen enkel resultaat, als ik de setpoint dubbelklik of als admin uitvoer dan kapt hij na een seconde al af, hebben de file weer hernoemd, daar zit het hem niet in.
Klein beetje om "gek" van te worden, mijn kennis zou nog even op zoek gaan wat het probleem dan zou kunnen zijn.
Maar dat wordt morgen weer, ik laat het nog even weten of hij een oplossing vind.

Ik wens je nog een fijne avond,
Groeten Knakkie.
5
Windows 7 / Re: Setpoint wil niet installeren
« Laatste bericht door Han Gepost op 28 december 2018, 19:57:49 »
Hoi Knakkie,
Welkom op het forum.

Probeer dit eens:
Zet je virusscanner eens tijdelijk uit en kijk dan eens of de installatie wel doorloopt. Zet ook andere beveiligingssoftwere even uit. Na installatie niet vergeten weer aan te zetten.

Oh.... nog een vraagje: Ben je als je ingelogd bent de administrator van deze PC?

--------------------------
Nog een idee is de malware verwijder procedure te doorlopen. De trustedinstaller is normaal de Windows Module Installer service die het mogelijk maakt dat je iets kunt installeren.. maar er is malware "out there" die trustedinstaller heet die dit soort gedrag kan veroorzaken.
6
Windows 7 / Setpoint wil niet installeren
« Laatste bericht door Knakkie Gepost op 28 december 2018, 19:37:43 »
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem, zodra ik Setpoint wil installeren dan start hij wel op,
maar vliegt ook zo weer weg, en installeert uiteindelijk helemaal niks.

Nu las ik op dit forum:

Oplossing: Even 1 bestand hernoemen en dan opnieuw de software installeren. (Bron: DSLReports forum)
- Ga naar de map "C:\WINDOWS\System32\drivers\".
- Zoek het bestand wdf01000.sys
- Hernoem dat bestand naar wdf01000.bak
- Installeer dan de Setpoint software nogmaals. Opnieuw opstarten is niet nodig
- Dit is ook de oplossing voor het missende Keyboard or Muis Tabblad in Setpoint als die niet weergegeven wordt terwijl muis/keyboard wel goed werken.

Tja ik ga dus op zoek, ik wil hem hernoemen, en ik krijg deze melding :



Als ik kijk met rechtermuisknop, en kijk naar de rechten, die kan ik ook niet veranderen, dat mag ik niet.

Is er nog hoop voor mij ?

Alvast hartelijk bedankt voor de reacties,
Groeten Knakkie.

7
Windows 10 / Re: Blauw scherm na update bios en geluidskaart
« Laatste bericht door Han Gepost op 20 december 2018, 11:10:21 »
Bij een HP support center kunnen ze je BIOS weer flashen (installeren) naar de oude versie.
Hopelijk werkt dan alles weer.
8
Windows 10 / Re: Blauw scherm na update bios en geluidskaart
« Laatste bericht door pc dummie Gepost op 19 december 2018, 13:21:39 »
Hallo,

BSOD blijven moeilijke problemen en ook ik ben nog lerend hiervoor.

De minidumps geven een "MEMORY_MANAGEMENT" fout, doe eens het volgende;

----------------
Klik met je rechtermuis knop op "Start" en klik op Windows PowerShell(Admin).
 
Kopieer en plak Dism / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth en druk op enter.
 
Wacht nu geduldig deze moet de 100% behaald, maak van uitslag een printscreen.
----------------------

Ik ga niet beloven dat het helpt want het probleem is waarschijnlijk ontstaan door de BIOS update.
Daarom de vraag of je een back-up heb want de kans bestaat dat je de laptop terug moet zetten naar fabrieks installatie.

Of iemand anders moet nog een idee hebben.


Dank je wel voor de uitleg en snelle reactie!

Ik heb er nu nog een probleem bij gekregen, ik zette mijn laptop aan en ik heb geen WiFi meer...
Ik weet niet wat er gebeurd is maar ik kan de drivers niet installeren, en ook niet in de veilige modus komen.

Terugzetten naar fabrieksinstellingen zal de BIOS update niet teniet doen dus ik weet niet of je daar iets mee op zal schieten.

Het enige idee dat ik heb is dat die BIOS update iets verknald heeft. Ik zou contact opnemen met HP erover.
Zij kunnen misschien via een HP support center hulp bieden. Het zijn hun updates die de boel verknald hebben.

Check op typenummer of er iets bekend is en/of neem contact op:
https://support.hp.com/nl-nl/contact-hp

Han, bedankt voor je reactie, ik ga inderdaad contact opnemen met HP, want nu ook de WiFi niet meer beschikbaar is wordt het voor mij te complex om het zelf op te lossen.
Ik heb gelukkig garantie aangezien ik mijn laptop net 3 maanden heb.

Ik zal zodra ik antwoord heb van HP hier weer een update plaatsen.


9
Windows 10 / Re: Blauw scherm na update bios en geluidskaart
« Laatste bericht door Han Gepost op 18 december 2018, 10:12:45 »
Terugzetten naar fabrieksinstellingen zal de BIOS update niet teniet doen dus ik weet niet of je daar iets mee op zal schieten.

Het enige idee dat ik heb is dat die BIOS update iets verknald heeft. Ik zou contact opnemen met HP erover.
Zij kunnen misschien via een HP support center hulp bieden. Het zijn hun updates die de boel verknald hebben.

Check op typenummer of er iets bekend is en/of neem contact op:
https://support.hp.com/nl-nl/contact-hp
10
Windows 10 / Re: Blauw scherm na update bios en geluidskaart
« Laatste bericht door abbs Gepost op 16 december 2018, 19:40:36 »
Hallo,

BSOD blijven moeilijke problemen en ook ik ben nog lerend hiervoor.

De minidumps geven een "MEMORY_MANAGEMENT" fout, doe eens het volgende;

----------------
Klik met je rechtermuis knop op "Start" en klik op Windows PowerShell(Admin).
 
Kopieer en plak Dism / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth en druk op enter.
 
Wacht nu geduldig deze moet de 100% behaald, maak van uitslag een printscreen.
----------------------

Ik ga niet beloven dat het helpt want het probleem is waarschijnlijk ontstaan door de BIOS update.
Daarom de vraag of je een back-up heb want de kans bestaat dat je de laptop terug moet zetten naar fabrieks installatie.

Of iemand anders moet nog een idee hebben.
Pagina's: [1] 2 3 ... 10