Code / Error 0x80200056

Gestart door feao †, 22 november 2015, 14:57:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

feao †

Goedemiddag Han en Bugs,

bij updaten van windows vanmiddag kreeg ik de melding dat er 3 updates niet konden worden opgehaald...
Ik heb gezocht op het web en bij downloadcentrum.com vond ik deze tekst hier over..
Deze foutmelding geeft aan dat Windows 10 tijdens de update is gestopt omdat je computer is uitgezet of uitgevallen. De oplossing voor code 0x80200056 meldingen zijn eenvoudig: voer de Windows 10 update opnieuw uit en zorg ervoor dat het update-proces niet wordt onderbroken.
Na het opnieuw opstarten weer eenmaal geprobeerd met weinig succes, ik kan deze 3 updates voor win8.1 inderdaad niet dowenloaden....Het gaat om KB3103696-3100956 en de 3083800...op deze ook gezocht en ik zag staan bij 3083800 System crashes when you switch to another user en dat doe ik dus niet op deze pc...???

Ik wil geen win10 op deze pc's en mijn vraag is nu kan dit kwaad of heeft het gevolgen voor window8.1 die ik heb staan op mijn laptop?
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Han

Geen idee. Bij ons staan die drie als optionele updates die we niet geïnstalleerd hebben.
Kan zijn dat het even druk is bij Microsoft. Lukt het niet geen man overboord. Ze zijn optioneel.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

feao †

Goedemorgen Han,

thanks voor je antwoord, ze staan inderdaad nog steeds als optionele updates klaar deze 3.
Ik zal er af blijven Han en zien wat MS er zelf mee gaat doen bij de eerst volgende update..

Fijne dag Han voor je en nogmaals dank...
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

john

Citaat van: Han op 23 november 2015, 11:41:07
Geen idee. Bij ons staan die drie als optionele updates die we niet geïnstalleerd hebben.
Kan zijn dat het even druk is bij Microsoft. Lukt het niet geen man overboord. Ze zijn optioneel.
Han, mag ik uit je antwoord opmaken dat je in principe optionele updates laat voor wat ze zijn of.....!!
Zelf zit ik ook altijd met die vraag te worstelen en de info die Microsoft over de update geeft, nou daar word je vaak ook niet wijzer van.

Han

Ik probeer ze te installeren en lukt dat niet dan laat ik ze voor wat ze zijn. Ze heten niet voor niks optioneel.
Essentieel zullen ze dan niet zijn.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!