$NtUninstallK12345B$

Gestart door anykoen, 19 juli 2006, 16:15:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anykoen

Even een vraag.
Op de pc staat in C:\Windows ca 12 Mb aan servicepack uninstall bestanden.
Kan ik die zomaar wissen of krijg ik dan problemen? Gelukkig heb ik geen ruimtegebrek, dus het is niet urgent; maar toch...
Horen die bestanden niet na installatie automatisch te worden gewist, of is dat teveel gevraagd vanb Windows?

Paul
Paul

Han

Die mappen kunnen in principe gewist worden maar heb je geen ruimtegebrek dan laat je ze gewoon staan. Ze bevatten de uninstall-gegevens van de windows-updates die je gedaan hebt op deze machine. Dat is ook de reden waarom ze blijven bestaan na het updaten. Heel soms komt het wel eens voor dat je een update ongedaan wil maken en je kan dan een uninstall doen via zo'n map.

Ik heb laatst zelf de mappen van het jaar 2005 weggegooid. Dan kan ik qua historie ver genoeg terug.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anykoen

Bedankt, duidelijk antwoord; dan zal ik nog maar een tijdje wachten.

De bestanden zijn erg recent; om precies te zijn van 14 dagen geleden toen mijn c-schijf (natuurlijk net een paar maanden uit de garantie) de geest gaf.
Alles draait weer, maar de pc was erg traag. Aan de hand van een aantal artikelen uit pc-bladen heb ik wat instellingen veranderd en alles loopt weer goed.
En nu maar duimen dat het goed blijft gaan.
De c-schijf is hoofdzakelijk voor windows en andere noodzakelijke bestanden en heeft nog 86% vrije ruimte; de d-schijf nog maar 85% :)

Wat mij betreft: over en uit.

Paul

Paul

Han

Da's voorlopig ruimte zat, Paul  ;)

Ik sluit het topic hiermee af  :goed
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!