HP OfficeJet Com Device objects fout (start van de PC duurt erg lang)

Gestart door Onliner, 19 mei 2005, 22:25:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Onliner

Sinds een tijdje heb ik met starten van de PC een langdurige wachttijd.
Dit komt denk ik omdat ik mijn HP printer opnieuw heb geinstalleeerd.
En daarbij iets geinstalleerd wat niet goed is gegaan??.
Nu krijg met opstarten, na lang wachten  een fout melding:
In HP OfficeJet Com Device Objects is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Nou dit ongemak maakt wel het starten zo langzaaaaam dat ik de boel van HP printer verwijderd hebt en opnieuw geinstalleerd.
Dit heeft niets geholpen.
Ik dacht terug zetten in systeemherstel, maar ik moet een maand terug, en dat lukt me niet in systeem herstel, ook daar zit wat fout denk ik.
Misschien kunnen jullie mij verder helpen om dit probleem op te lossen. :huh

Han

Tja je zegt het zelf eigenlijk al. Dit probleem is ontstaan bij het installeren van printersoftware.
Daarin ligt dus ook de oplossing. Veel programma's checken bij het opstarten of er een standaard printer aanwezig is. Gaat het in de printersoftware fout dan krijg je daardoor de meest rare errors en vertragingen.

Heb je al op de site van HP gekeken in de FAQ van je printer?

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Onliner

Staat er niet tussen Han
Dus dat wordt  Format denk ik.
Of de Pc nooit meer uitschakelen.
Ik denk toch dat ik het eerste doe, eerst de belangrijkste dingen op een een andere plek zetten.

Wat ik gedaan heb??Ik heb alles van HP er afgehaald met uninstal, zelfs mijn snelkoppelingen weggedaan,mijn temporyfiles van HP eruitgegooid, en startmenu in msconfig nagekeken.,
ccleaner gedraaid, pro hitman gedaan,de  map HP in c:  naar de vuilnisman gebracht,Op nieuw geinstalleerd en wat kwam er na de instal, de foutmelding.





Han

Check ook even de FAQ op www.hp.com , die is uitgebreider dan de faq op www.hp.nl.

Zie hier voor mijn gevecht met mijn HP PSC 2110, All In One.
De oplossing voor mijn probleem stond toen ook alleen in de FAQ op de com-site.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Onliner

Han ik wist dat je bijna dezelfde printer had dan mij, je had er eens over verteld.

Ik heb de psc 1205 all-in-on

Wat heb je toe aan die key in het register gedaan.

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Onliner

Na een strijd tegen deze foutmelding.
Heb ik nu hoop ik geen last meer.
Wat ik gedaan heb? Nou van alles, 4x mijn all in one printer opnieuw geinstalleerd na  volledige verwijderingen.
Virusscanner een paar keer gedraaid.Pro Hitman gedraaid. Opstart dingen verwijderd.Zelfs programs verwijderd want daar bestaat mijn computer voor 70% uit, data verwijderd 20%, Eigelijk is een format best nodig.
Vanavond was het gevecht de laatste voor een format, mijn laatste data, mijn adresboek een  .wab file,naar een ander station gebracht.
Heb mijn opstarten nog eens nagekeken en dacht wat weg moest, weggedaan.
En met opnieuw starten geen foutmelding meer.
Nog eens opnieuw gestart en weer geen foutmelding.
Ik begin het computeren al aardig te leren, maar dit overtreft toch wel alles.
Alles blijft toch nog even klaar staan voor als? je weet maar nooit.
Maar voorlopig ben ik van deze foutmelding af. :D :o ::) :)

Han

De wegen van windows blijven toch altijd ondoorgrondelijk  :tureluurs
Tof dat je foutmelding weg is.
Ik sluit het topic dus af. Mocht de error terugkomen geef dan even een seintje dan halren we het slotje er weer vanaf.

Mocht een herinstallatie van de printersoftware nog nodig zijn installeer die dan met de virusscanner uitgeschakeld.
Sommige installaties raken daar ook door van slag.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!