HP DESKJET 880C

Gestart door averheijden, 02 december 2012, 15:12:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

averheijden

Geachte Forum,
Sinds kort print deze niet meer en er blijft constant de onderste rode LED  te knipperen, resetten met de middelste Led gaat niet meer
Hij is verbonden met mijn Laptop met Windows-XP.
Ik probeerde een driver hiervoor te vinden, maar dat is me niet gelukt, om deze is opnieuw te installeren
en CD-Rom heb ik nog wel maar die is niet voor XP
Weet u raad of een goede site waar ik een driver hiervoor kan downloaden en installeren
MVG
Alfons
[move]AV[/move]

Han

Tjeminee waar heb je die vandaan. Da's een ding uit de pré-historie  ;)
Je vind drivers voor Win 3.1 (!!!), Win-NT4.0 en meer van die besturingssystemen uit die tijd.

Ik heb rondgekeken voor een xp-driver voor deze printer maar kom alleen uit op sites die ik zéker niet vertrouw qua virussen, adware en malware.
Die oude dingen slurpen de inktcartridge leeg. Mijn advies is weg met dat ding. Schaf voor een paar tientjes een modernere printer aan die inktpatronen heeft voor elke kleur apart. Bij de Deskjet 880C is het nog zo, dat je 1 cartridge hebt met daarin 3 kleuren. Is maar één van de kleuren op dan kapt ie met printen en moet je toch de hele inktcartridge vervangen. Da's echt kapitaalvernietiging als je je bedenkt hoe duur printerinkt is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

averheijden

Han,
Je hebt gelijk, dat was m,n eerste printertje en heeft het jaaaaaaaren heel goed gedaan
Ik dacht zelf ook al dat het niets meer zou worden, dus rijp voor het containerpark.
Dank voor U aandacht en sluit deze "STORM IN EEN GLAS WATER maar af
Sorry voor het ongemak
MVG
Alfons

[move]AV[/move]

Han

Gewoon vragen wat je wilt hoor. Voor hetzelfde geld is er wel een oplossing.

Ik sluit 'm voor je af..... :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!