Homepage bij provider

Gestart door Carla 45, 09 december 2004, 18:29:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carla 45

Ik ben ooit bezig geweest om een home-page bij mijn provider te maken, met wel wat hulp, ik had er dan blijkbaar wel 1 op mijn naam gemaakt, maar het werkte totaal niet. Ik heb ik meen 25 MB gratis bij Planet, als ik erop kwam, zag ik alleen maar kruisjes over de pagina staan :o  Ik scheen wat te missen :huh, Heb ik daar dan iets voor nodig, behalve mijn PC'tje.
Ik wil weer gaan beginnen of het proberen, maar hoe kom ik daar nu ???
Ik heb mijn zonde overdacht, ik was gelukkig snel klaar.

Han

Op deze help pagina van Planet staat alles wat je weten wil over het maken van een homepage.


PS) Kan je het iets rustiger aandoen met je smilies? in één berichtje van vier regels 6 smilies en dan steeds drie dezelfde achter elkaar is niet echt nodig. Een smilie is er om je gevoel tot uitdrukking te brengen en met 1 of 2 snappen we dat ook wel.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Carla 45

Sorry :-[
Ik heb hem weer gevonden en ik zie nu een schone pagina :) Er staat dat ik een FTP-programma nodig heb, waar kan ik dat halen en wat werkt goed ???
Ik heb mijn zonde overdacht, ik was gelukkig snel klaar.

Helen

Ik werk zelf met SmartFTP, dat kun je hier downloaden.
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Carla 45

Even een vraagje, is dat ook gratis of bestaan die programma's niet gratis ???
Ik heb mijn zonde overdacht, ik was gelukkig snel klaar.

Helen

NON BLATERARE, SED POLIRE!

Josette

Hoi Carla,

ik werk met WS_FTP PRO.
Is ook gratis en kan je hier halen:

http://www.zdnet.be/downloads.cfm?id=11173

Succes,
Josette  :goed
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Carla 45

Dank je Josette, ik verdien liever met mijn hobby, als dat ik moet betalen :goed
Ik heb mijn zonde overdacht, ik was gelukkig snel klaar.

Josette

Carla,

ik heb hier een hele uitleg in Word staan.
Zal ik je die eens doorsturen?
Dan kan je zien of je het lukt. ;)

Zo niet kan je nog je vraagjes hier stellen.

Josette  :goed

Heb hem opgestuurd. :bang
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

WS_FTP Pro is niet gratis. Op de link van Josette staat ook "Dit is een trialversie van 30 dagen. Registreren kost 39,95 dollar"
Er was van die software altijd een gratis versie te downloaden die ongeveer hetzelfde werkte maar dan met iets minder mogelijkheden.
Genoeg dus voor het even uppen van een homepage. Ik weet niet of die lite versie nog bestaat.
Als je even via google zoekt vind je tig sites met uitleg over FTP-programma's. !!

Het is trouwens wel de omgekeerde wereld zo. Moet je je niet eerst bezig gaan houden met het verzinnen van een onderwerp en het maken van die homepage voordat je je druk maakt, over hoe je 'm online krijgt bij planet?
In dit forumonderdeel is al een paar keer advies gevbraagd over welk programma je daarvoor kunt gebruiken. Misschien is het wel wat om dit forumonderdeel eens door te kijken
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Carla 45

Ik weet wat ik op de home-page wilt hebben, maar ik kan toch niet zomaar dingen erop zetten, ik heb dat toch nodig ???
Ik begeef me wel op glad ijs nog, maar ik wil het toch proberen :)
Het gaat me in het begin alleen nog om foto's en tekst of is dat een erg domme opmerking.
Ik wil mijn honden erop zetten, met verhaal. :-*
Ik heb het gedownload, ik heb niets gezien van betalen ??? Misschien kom ik het nog wel tegen ::)
Ik heb mijn zonde overdacht, ik was gelukkig snel klaar.

Han

Er staat bij "Dit is een trialversie van 30 dagen. Registreren kost 39,95 dollar"
Dat betekent dat je na ongeveer 26 dagen steeds te zien krijgt dat de trialperiode bijna voorbij is.
Daarna moet je registreren of het programma werkt niet meer.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Carla 45

Ja, ik heb het nu ook gelezen ;), dat is mijn probleem het surfen op het internet en niet altijd snappen, wat ik nu precies moet downloaden, ik zit me altijd rot te zoeken :-\ Uitleg volgen OK, maar dit vind ik altijd van die enge onbekende dingen :o
Ik zoek nog eens rustig verder :goed, het heeft ook geen haast, het lukt me wel ergens. :)
Zal het hier ook nog eens goed doorworstelen
Ik heb mijn zonde overdacht, ik was gelukkig snel klaar.

Doy


Han

Handig jou site ,Doy. Was ik eigenlijk een beetje vergeten  :ssssst

Via Google kwam ik op deze site terecht. Daar staat dat WS_Ftp LE (grasti versie van WS_FTP) niet meer bestaat.
Die versie is vervangen door WS_Ftp Home. Helaas is die home versie van WS_Ftp niet meer gratis  :kweetniet

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Doy

Heb de WS_Ftp LE inmiddels verwijderd... Bedankt! :goed

Han

Echt jammer dat dat niet meer bestaan. Ik heb WS_FTp al vanaf het allereerste begin gebruikt om m'n homepages te uploaden. Prettig programma. Ik draai nu de laatste pro versie van het programma.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!