openen programmas op internet.

Gestart door Format Arie, 03 juni 2016, 12:02:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Hoi, ben bezig met laptop van kennis. Heb oude image van C terug moeten zetten, en alle updates binnen gehaald.
Hij draait op windows 7 en gebruikt internet explorer.
Nu is het probleem, dat hij wel internet heeft, opent ook gewoon met zijn startpagina, maar als hij daar of via zijn favorieten een andere pagina opent, zoals
van zijn bank, of usenet program, of andere sites  dat die of niet opent, of wel opent, maar als je dan daar wil inloggen hij niets kan vinden en je dus geen naam en wachtwoord kan invullen. Zo ook met de (goede) intranet link van zijn werk.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn en hoe dit mogelijk op te lossen?
groet,arie

Josette

Arie,

Han en Bugs zijn op vakantie!  ;)
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

marloes

Zie je rechts boven in papiertje wat gekreukeld is en door midden als je op 1 van die sites staat
Klik daar dan eens op misschien werkt het dan weer
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Zijn de plugins geinstalleerd, Arie? Met name flash wordt gebruik op sites daarmee.

Ga even naar http://www.adobe.com/nl/

Je kunt ook google chrome downloaden. Kijken of het daarmee wel lukt. Chrome heeft alle plugings ingebakken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Chrome erop zetten is voor hem geen optie. snapt ie niks van.
Had flash nog geprobeerd, maar gaf weer aan, pagina kan niet worden weergegeven.
Heb nog wat dingen geprobeerd, maar lukte niet. Het laatste wat ik probeerde, niet omdat ik dacht, dat gaat helpen, maar ik moest iets, en kwam dat tegen, was internet explorer op de standaard instellingen zetten, en daarna opende  hij weer alles.
Waardoor weet ik niet, maar ga er maar vanuit dat hij te strak stond ingesteld. Daarna internet explorer 9 nog maar geupdate naar internet explorer 11, omdat 1 program nog weigerde te openen, omdat  IE9 schijnbaar te oude versie was.
Hij werkt weer perfect.

Bedankt voor het meedenken

Josette

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Goed opgelost Arie  :goed

Ik sluit je topic hiermee af :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!