Berichtregels in Outlook Express

Gestart door kelly001, 02 september 2004, 15:25:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kelly001

Als ik een berichtregel in Outlook express wil toevoegen blijft de knop "Toevoegen" grijs totdat ik de eerste letter tik.
Ik kan dus niet plakken vanuit mijn klembord. Ook niet via Ctrl-V.
Weet iemand hier misschien een oplossing voor?
Groetjes
Kelly

Han

Kon je wel berichtregels toevoegen voordat je je backups teruggezet had?

Welke knop "toevoegen" bedoel je?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

kelly001

Nee ook niet. Ik ben helemaal opnieuw begonnen met formatteren/installeren want er ging te veel mis.
 Daarna eerst gekeken wat hij deed en het lukte van meet af aan niet. Ik denk ergens in het register iets, maar waar? :-X

Alle updates zijn ook binnen.  
Groetjes
Kelly

Han

Tja met zulke vage informatie kunnen we je echt niet helpen.
Dan zal je meer info moeten geven. We kunnen hiervandaan niet op je desktop kijken.  ::)
- met welke versie van het programma je werkt
- waar klik je op en wat lukt dan niet
- zie je een foutmelding vemeld dit dan.

Ik zie hier geen knop die "toevoegen" heet bij de berichtregels, en die zie ik hier ook niet.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

kelly001

OK, wat duidelijker.  :)

Als je in het voorbeeld van de link die je hier geeft, klikt op nieuw, krijg je weer een schermpje.
Daarin kies ik de tweede optie van boven Onderwerpregel én de optie Verplaatsen naar een bepaalde map.

Als je dan op de link Bepaalde woorden klikt, kom je in het schermpje Woorden toevoegen(In het voorbeeld heet het Personen toevoegen omdat daar andere opties zijn gebruikt). En dáárin kan ik dus niets meer plakken. Alleen als ik met de hand iets intik wordt de knop toevoegen geactiveerd maar plakken erin kan ik dan ook nog steeds niet.

Ik gebruik WinXP/Outlook Express 6 met de laatste updates.
Groetjes
Kelly

Bugs

Bij mij werkt dat plakken wel. Mogelijk is er iets mis gegaan tijdens de installatie. Je kunt eventueel Outlook Express opnieuw installeren.
De-installeren kun je met configuratiescherm-software-Windows onderdelen toevoegen/verwijderen. Onderin staat de optie Outlook Express. Is het exemplaar van XP welke je gebruikt een legale versie of een kopie?
Groetjes van Bugs

kelly001

Ik heb een legale versie van WinXP.
Als ik OE er nu afhaal hoe zet ik die er dan weer opnieuw op?
Groetjes
Kelly

Bugs

Via dezelfde wijze als ik heb omschreven bij verwijderen, alleen inplaats van verwijderen voeg je toe. CD bij de hand houden, want tijdens de installatie zal daar om gevraagd worden.
Groetjes van Bugs

kelly001

Ik geef het op.  :-X
Helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het blijft precies hetzelfde. Ik laat het hierbij, dan tik ik wel met de hand de dingen in hoor.  ::)

In elk geval bedankt voor de snelle hulp.  8)
Groetjes
Kelly

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!