Microsoft Edge

Gestart door Josette, 14 juni 2020, 08:02:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Josette

Goedemorgen,

ik krijg in de Outlook mailbox deze melding.

Dit is de nieuwe Microsoft Edge download nu.

Is dat nodig Han?
Want ik werk met Google Chrome.
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

abbs

Hallo,

Als je een Google Chrome gebruiker ben hoef je er niks mee te  doen, Microsoft probeert Edge te promoten.

Han

Microsoft Edge is een browser van Microsoft. Als je een extra browser wilt hebben naast diegene die je al hebt, dan kun je Edge erbij installeren.
Tijdens installatie van browsers hoor je een melding te krijgen of de nieuwe browser je standaard browser moet worden.
Kies je "Nee" dan opent je oude browser bij het klikken op links. Kies je "Ja" dan opent Edge.
Een extra browser is wel makkelijk. Soms doet m'n Chrome raar en opent hetzelfde wel in een andere browser.
Naar mijn mening is "Mozilla firefox" een betere browser is om als 2e browser te hebben. Over Edge zijn niet zo heel veel mensen tevreden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Oké bedankt voor de antwoorden.

Dan laat ik het zo een andere kan nog altijd.
Mat Chrome géén last Han.
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

abbs

Citaat van: Han op 14 juni 2020, 12:46:54
Een extra browser is wel makkelijk. Soms doet m'n Chrome raar en opent hetzelfde wel in een andere browser.
Naar mijn mening is "Mozilla firefox" een betere browser is om als 2e browser te hebben. Over Edge zijn niet zo heel veel mensen tevreden.
Hallo,

Sinds de nieuwe Microsoft Edge op basis van Chromium is, lijkt hij bijna op Google Chrome (de naam zegt het al).
Hierdoor is hij zeker al een stuk beter als de eerste Edge, dus als tweede zeker geen slechte keus meer.

Han

Nog een browser gebaseerd op chromium? We hebben er al twee die daarop gebouwd zijn. Google Chrome én Brave.
Microsoft kan geen eigen browser meer maken.  ;D
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Zo ze doen met ons wat ze willen!!!!!

Na de update vanmiddag De nieuwe Edge erop ipv Internet Explorer.
We zullen het zo maar laten.  :uhmm
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Bugs

Internet Explorer heb ik nog steeds hoor, die hebben ze niet verwijderd. Ik denk dat ik Edge wel ga verwijderen, doe er toch niets mee.
Groetjes van Bugs

Josette

Raar, ik zie die niet meer tussen de progjes staan in
het configuratiescherm.  :D
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

IE bedoel je of Edge?

Klik op start en vul in het invul veld in Internet Explorer
Als je die nog hebt zie je iets naar boven in het startmenu de link om IE te starten. Da kun je voor edge ook zo doen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Merci Han, ik heb géén Internet Explorer meer.
Je mag er een slotje op doen hoor.
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette