Nod.exe*32

Gestart door john, 20 april 2017, 10:18:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

abbs

Citaat van: john op 24 april 2017, 06:58:44
De stappen in je vorige bericht gedaan, maar bleek dat WinDefend al de status "gestopt" heeft.
Cpu gebruik schommelt nu rond de 25% waarvan Firefox zo'n 12 tot 13% van gebruikt.
Dat node.exe*32 is in geen velden of wegen meer te zien in Taakbeheer, dus lijkt het er op dat in ieder geval die geen overmatig cpu  veroorzaakt.
Ik kijk het vandaag en de komende dagen of er nog onverwachte gekke dingen gebeuren in taakbeheer en laat je dat weten.
Dit kan ook met updates te maken hebben gehad van het programma een wisseling in je gebruik kan aan zoveel dingen liggen waar de pc dan mee bezig is.
Vaak kom je er ook nooit achter lijkt dan wel of de pc een eigen leven lijd.

john

Je laatste zin lijkt me heel erg toepasselijk op dit notebook. Zo was gisteren het cpu gebruik regelmatig tot bijna 40% en leek het erop of svchost.exe en node.exe*32 er een wedstrijd van maakten wie gebruikt het meest. Nu vandaag schommelt het tussen de 0 en 1% en enkel omdat Firefox nu actief is loopt het het op tot 10%. Kan dus vriezen of dooien. Het topic nog langer open houden lijkt me daarom weinig zinvol.
Wil ik je daarom bij deze bedanken voor alles wat je hebt gedaan.
Voor Han, gooi er maar een slotje op zo gezegd.

abbs

Hallo,

Bedankt en graag gedaan het slotjes is voor Han  :goed

Bugs

Ik heb ook wat slotjes in voorraad. ;) :slotje
Groetjes van Bugs